Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mensen zijn zo irritant, jezus. Dat gekakel tijdens M83 en boygenius. Zeer sterke shows maar door het publiek niet magisch. Froukje en Bazart leuk (ja, echt). Zulu, Royel Otis vermakelijk. Brutus wederom prachtig. Eilish, de perfecte headliner voor Pukkelpop anno 2023. Morgen opnieuw, batterij was leeg bij me, Moderat moeten skippen.
Net naar de try-out van Zwangere Guy geweest en was fijn. In een zeer klein zaaltje waar ik woon dus niet dezelfde vibe als op een Pukkelpop Main, maar was een zeer fijne show. Als je niks te doen hebt op dat moment, zou ik even in de moshpit duiken.
Mag toch zeggen dat naast het gepraat door muziek af en toe, iedereen verder wel lief voor elkaar was. Bij een headliner als Billie heb ik bij andere festivals toch een stuk meer geduw en getrek meegemaakt.
Heeft iemand ervaring met die shuttle naar station Hasselt na de laatste headliner? Of dat een beetje te doen. Slaap niet op de camping, maar wandeling naar p10 was toch wel straf zo in de nacht.
Gisteren TV girl na drie nummers verlaten. Vind het veel van hetzelfde.
Ben tien Years & Years gaan kijken. Bij voorbaat vind ik dit al niets. Vond het best vermakelijk. Allemaal mee mensen in me heen die aan het dansen waren. Op podium gebeurde veel.
Ik vermoed overigens niet dat ze ooit in Maleisië zullen optreden
Mensen zijn zo irritant, jezus. Dat gekakel tijdens M83 en boygenius. Zeer sterke shows maar door het publiek niet magisch. Froukje en Bazart leuk (ja, echt). Zulu, Royel Otis vermakelijk. Brutus wederom prachtig. Eilish, de perfecte headliner voor Pukkelpop anno 2023. Morgen opnieuw, batterij was leeg bij me, Moderat moeten skippen.