Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Men gaat toch vaak nog wel voor een beetje kwaliteit hoor. Het is dan ook de vraag wat je bij Ashnikko deed terwijl While She Sleeps en Tamino ook speelden.
Tja in onze groep had 2 man dat aangeduid. We hebben na 2 nummers vrolijk onze weg verder gezet šŸ™ƒ

Tamino is niet ons ding, en rustig iets gaan drinken.
 

BƤrenbeuk

Playlistbediener
9 aug 2022
10
20
Het ligt een beetje aan de artiest maar het us niet altijd vol. Aangezien dit mijn eerste meerdaagse festival is heb ik ook nog niet volledige info over wat vol is en wat niet, maar het ziet er soms leeg uit, vooral in de castello!

Ik ben ook te spreken over de Nederlandse en Belgische artiesten, veel kwaliteit ook al is het niet altijd mijn ding.

Verder vond ik de Hollow Coves vandaag echt geweldig, zowel in show als muziek, en Dadi Freyr had een erg leuke show.
Nothing but Thieves heb ik nog nooit live gezien maar sprak me niet zo aan. Tamino was erg mooi maar omdat zijn muziek enkel wat oppervlakkig kende vond ik vooral het publiek mooi om te zien hahaha
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Gedurende de voorgaande passage van Tamino was het afgeladen vol in de Marquee, dit keer was er inderdaad ruimte over.

Wel weer een geweldig optreden. Sowieso erg te spreken over de Ne-Be acts tot nu toe: Froukje, Yong Yello, Goldband, S10, Haunted Youth en nu Tamino. Allemaal zeer sterke optredens.
Was Colin van Radiohead er weer bij? (Blijf het bizar vinden dat die gewoon in de begeleidingsbad van Tamino zit/zat).
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Zo te horen staat er voor Slipknot niet veel volk te wachten een kwartier voor hun set van start gaat. En ze denken zelf dat ze optreden in ... Leuven (volgens hun toer shirt). Laat Metal bands maar mooi op Graspop, de Lokerse Metal dag, of op Alcatraz staan.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Was Colin van Radiohead er weer bij? (Blijf het bizar vinden dat die gewoon in de begeleidingsbad van Tamino zit/zat).
Sorry, niet op gelet.

Zo te horen staat er voor Slipknot niet veel volk te wachten een kwartier voor hun set van start gaat. En ze denken zelf dat ze optreden in ... Leuven (volgens hun toer shirt). Laat Metal bands maar mooi op Graspop, de Lokerse Metal dag, of op Alcatraz staan.
Dat is een beetje Pukkelpop eigen. Verwacht morgen bij Tame Impala hetzelfde. Tijdens het concert stond het vooraan goed vol. Shirtje is inderdaad jammer en een fout van de ontwerper van het shirt.

Volgens mij sloeg Slipknot gewoon goed aan. Een aantal Metalbands voor de variatie zijn natuurlijk welkom (hoeft niet perse als headliner). Bevalt het niet dan zijn er meerdere alternatieven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
OK, na 34 Rock Werchters, 25 Pukkelpop, een hele resum andere festivals en een 1500 tal losse concerten, heb ik vandaag het absolute dieptepunt in concertbeleving ooit bereikt (en voor de ouderen onder ons, ja ik heb Dee-Light op RW meegemaakt). Lil Uzi Vert, wat de fok was dat zeg, slechter dan dit wordt het niet, djeezes wat was dat.
Ik vind de accoustiek in de backyard ook zielig eigenlijk, itt vele andere tenten en de main. Jammer dat de meeste van mijn must sees daar spelen.
Cypress Hill en Slipknot waren top, voor de rest een dag van leuke ontmoetingen en best veel pintjes. Zoals het hoort!
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Sorry, niet op gelet.


Dat is een beetje Pukkelpop eigen. Verwacht morgen bij Tame Impala hetzelfde. Tijdens het concert stond het vooraan goed vol. Shirtje is inderdaad jammer en een fout van de ontwerper van het shirt.

Volgens mij sloeg Slipknot gewoon goed aan. Een aantal Metalbands voor de variatie zijn natuurlijk welkom (hoeft niet perse als headliner). Bevalt het niet dan zijn er meerdere alternatieven.
Was megavet natuurlijk.

Metal hoort evenzeer op Pukkelpop als platte dance. Heel leuk dat PKP ook Slipknot als headliner zet. Halfvolle wei of niet.

Puike set.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en saurus

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Arme Fleddy, ontiegelijk vroeg op die main voor 200 man staan te spelen.
Ben geen grote fan van de groep maar dat ziet er maar ridicuul uit zo.
Hebben ze toch zelf ja op gezegd, ze speelden dezelfde avond nog een show in west-vlaanderen dus denk ik dat ze niet veel andere mogelijkheden hadden
 

prrrrt

Playlistbediener
2 aug 2022
10
4
Zo te horen staat er voor Slipknot niet veel volk te wachten een kwartier voor hun set van start gaat. En ze denken zelf dat ze optreden in ... Leuven (volgens hun toer shirt). Laat Metal bands maar mooi op Graspop, de Lokerse Metal dag, of op Alcatraz staan.
Ach het was ook de regen denkik. Wij wilden er tijdig staan, maar wegens de regen ā€œvastā€ bij sasasas. Dat waren er meer volgens mij, maar vond het een supershow!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ook niet-metalliefhebbers die de show van Slipknot hebben gezien? Wat vond u ervan?

Oh, en geen Bob Vylan meer vanwege een probleem met hun paspoorten.
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en nikita

BƤrenbeuk

Playlistbediener
9 aug 2022
10
20
Ook niet-metalliefhebbers die de show van Slipknot hebben gezien? Wat vond u ervan?
Ik heb ongeveer een half uur vanaf de achterzijde meegekeken. Niet mijn ding maar de participatie die gevraagd werd was verrassend goed en de show met vuur en de hele tierelijntjes zag er top uit.
Uiteindelijk naar huis gegaan om vandaag wat eerder naar het terrein te kunnen, maar zeker niet verkeerd ^--^
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt en wenteldave

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ik kreeg filmpjes door van een kameraad die de front stage security doen aan de marquee. Die mannen werken al een eeuwigheid op pkp (vroeger aan de shelter) en gaan zelf altijd naar werchter. Dus wel rock, maar beperkt metal. Hij stuurde letterlijk 'ze zijn steengoed'. En ook 'wat een verademing na de shows in de marquee van Tamino en James Blake', die duidelijk niet z'n ding waren šŸ˜…

Alleen al voor hen hoop ik dat die backyard snel uitbouwt tot een sterk podium.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Ondanks de regen toch een prima show van Slipknot gezien. Stuk sterker dan de laatste keer dat ik ze zag (2014 alweer). Daarna wel de tent opgezocht, want nat en vermoeid. Na 3 jaar niet meer in een tent te hebben geslapen, was het toch erg wennen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Heb maar een stukje van goose kunnen zien ben van miserie uit de tent moeten gaan tā€™was zo druk dat je nauwelijks kon bewegen. Vind het jammer dat er buiten voor de dance hall geen scherm meer is. šŸ˜¢ Maar wat ik gehoord heb was super goed.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken