Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Het valt me nu pas op dat zowel Lowlands als Pukkelpop het rijtje BMTH - Oscar ATW - Arctic Monkeys (in die volgorde) op hun main stages heeft staan. Geestig. Verder lijken die acts ook geen hol op elkaar.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Die reacties... Wat hebben die mensen gepakt en waar kan ik dat krijgen?
Was vroeger grote fan van Trap, Drill enz, maar heb zoveel hiphop optredens gezien zoals Lil Uzi Vert en ik ben het kots beu.
Snap echt niet dat mensen zoveel geld betalen om al die playback shows te zien. Pas op het is niet enkel de hiphop milieu, al die pop prinsessen
doen juist hetzelfde. Dus no thanks ik ga gewoon naar hear hear waar alles live zal zijn.
Als hiphop voor hun deur veegt kom ik nog wel terug ;)

Was vroeger grote fan van Trap, Drill enz, maar heb zoveel hiphop optredens gezien zoals Lil Uzi Vert en ik ben het kots beu.
Snap echt niet dat mensen zoveel geld betalen om al die playback shows te zien. Pas op het is niet enkel de hiphop milieu, al die pop prinsessen
doen juist hetzelfde. Dus no thanks ik ga gewoon naar hear hear waar alles live zal zijn.
Als hiphop voor hun deur veegt kom ik nog wel terug ;)
Bring Me The Horizon ook niet vergeten, al bedoel je dat misschien ook met popprinsessen.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Tja hip hop, het blijft een moeilijke.

Gelukkig staan er ook dingen als Dave, Skepta, Slowthai, Cypress Hill en Little Simz (!) om te tonen hoe het ook kan. En hoe je wel je lieve lust en je leven in een show kan steken. Zo zou ik die headlinewaardige show van Tyler The creator wel eens op Pukkelpop willen zien. Dat was knap op Primavera.

Tja hip hop, het blijft een moeilijke.

Gelukkig staan er ook dingen als Dave, Skepta, Slowthai, Cypress Hill en Little Simz (!) om te tonen hoe het ook kan. En hoe je wel je lieve lust en je leven in een show kan steken. Zo zou ik die headlinewaardige show van Tyler The creator wel eens op Pukkelpop willen zien. Dat was knap op Primavera.
Hopelijk allemaal zonder backingtrack...

Ik zie trouwens ook dat Cypress Hill enkel voor Frequency en Pukkelpop naar Europa komt. Meer zelf, de 21e staan die al headliner op een festival in Chicago.

Sta me toe twijfel te hebben dat die in Kiewit uiteindelijk gaan spelen.

Ik zie trouwens ook dat Cypress Hill enkel voor Frequency en Pukkelpop naar Europa komt. Meer zelf, de 21e staan die al headliner op een festival in Chicago.

Sta me toe twijfel te hebben dat die in Kiewit uiteindelijk gaan spelen.
Dat wil vooral zeggen dat ze een stevige duit gekost hebben imo.

1 van de betere hiphop dat ik ooit gezien heb, was Kanye West op Werchter in 2006 of zo. Het kan wel degelijk, maar Travis Scott en consoorten boeken is vragen om problemen.

Dat wil vooral zeggen dat ze een stevige duit gekost hebben imo.

1 van de betere hiphop dat ik ooit gezien heb, was Kanye West op Werchter in 2006 of zo. Het kan wel degelijk, maar Travis Scott en consoorten boeken is vragen om problemen.
Klopt. Kanye West was briljant op RW06.
Kendrick Lamar ook al heel subliem gezien.

Cypress Hill live ook echt heel goed. Hoop dan ook dat ze effectief komen. Alle vocals live en vooral: heel hard bezig met het publiek een goeie tijd bezorgen. Contrast met Lil Uzi Vert gaat niet groter kunnen zijn.

Klopt. Kanye West was briljant op RW06.
Kendrick Lamar ook al heel subliem gezien.

Cypress Hill live ook echt heel goed. Hoop dan ook dat ze effectief komen. Alle vocals live en vooral: heel hard bezig met het publiek een goeie tijd bezorgen. Contrast met Lil Uzi Vert gaat niet groter kunnen zijn.

En natuurlijk nog Anderson Paak die in me opkomt. En Snoop op PKP12. Voorbeelden genoeg.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
70 min is een standaard festivalshow - dat betekent dus: gebalde playlist zonder obscure B-track van de eerste limited edition single op vinyl of hidden track op de Japanse cd-release van vul-zelf-maar-aan.

Aldus Pukkelpop.
Doet me denken aan het jaar dat ze NIN eens weggepest hebben. 🤔
Er moest toen nog een puberke komen rappen. 🤢

Zondag speelt niets wat ik graag wil luisteren, het zal voor de sfeer zijn die dag en af en toe gaan ontdekken op de verschillende stages. Ben benieuwd welk thema petit bazar krijgt dit jaar.

Users who are viewing this thread