Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Die zou dan dezelfde plaats krijgen als de Club indertijd?

Over die andere tent, is dat niet een vip area daar? Ik weet dat er daar ergens een doorgang is om snel door het terrein te gaan, maar verder idk.
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
87
70
Die zou dan dezelfde plaats krijgen als de Club indertijd?

Over die andere tent, is dat niet een vip area daar? Ik weet dat er daar ergens een doorgang is om snel door het terrein te gaan, maar verder idk.
naast dancehall is er inderdaad een vipgedeelte (als je op de vip-pagina's kijkt). Dus dat zal waarschijnlijk niet voor het gewone gepeupel zijn.
Hoek was inderdaad waar de club stond, misschien komt deze terug daar te staan? En op de plaats van de club of de lift dan dat street-art gedoe?

En nu hopen op de timetable, er zal al veel duidelijk worden omtrent 8, 9 of 10 podia...
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.065
2.719
"The End for Now".

Lange hiatus dus?
Dat is de vraag.

Sommigen verwijzen naar het aflopend contract met roadrunner. Maar om dan uw album The End for Now en het laatste single van dat album Finale te noemen, is een beetje te dramatisch om het op zijn zachtst te zeggen.

Een hiatus dan maar? De leden zijn nu rond de 50, kunnen ze over een paar jaar nog een Slipknot-waardige show geven?
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita en Joslittel

OnceUponATimeAtFestivals

Playlistbediener
19 jul 2022
7
2
First time poster, long time voyeur. Op 6 juli eindigt het nieuws met: "Er resten nu nog maar een handvol vrije plekken binnen de Pukkelpopaffiche. Die worden in de loop van de volgende weken ingevuld." Ik verwacht, misschien tegen goeder hoop in, wel nog een effortke van de organisatie.
 

ElHaasio

Playlistbediener
19 jul 2022
10
4
Laatste editie was de timetable mid-juni al bekend. Afgelopen 5 weken elke week een nieuwbericht op dinsdag/woensdag/donderdag. Zal vast een stagiair een mooi schemaatje hebben geklust om de boel elke week levend te houden. Dus kan niet missen deze week :geek:
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
87
70
Laatste editie was de timetable mid-juni al bekend. Afgelopen 5 weken elke week een nieuwbericht op dinsdag/woensdag/donderdag. Zal vast een stagiair een mooi schemaatje hebben geklust om de boel elke week levend te houden. Dus kan niet missen deze week :geek:
donderdag en vrijdag zie ik eigenlijk niet gebeuren. Nationale feestdag en verlengd weekend.
t zou mooie start van het lang weekend of verlof zijn om die timetable te posten. Iedereen kan hem dan rustig al bekijken, beluisteren, plannen, ... ... ...
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom het zo lang duurt. Of ze waren nog aan het wachten en onderhandelen met een band die op werchter of zo stond?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken