Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
Op facebookpagina van slipknot werd de europese tournee met support acts aangekondigd gisteren: Jinjer en Vended.
Zou nog wel leuke extra namen zijn ;) Helaas waarschijnlijk enkel voor de zaalshows...
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
het valt op dat er op de socials nog heel veel reclame voor pukkel wordt gemaakt.
Ik denk dus dat het idd niet al te vlot loopt.

op andere fora ook al veel zien waaien van hear hear. Gaat blijkbaar al volop de ronde dat hear hear een nieuwe encore zal worden...
Mocht het samensmelten met pkp, blood red shoes en vitalic mogen gerust komen :cool:
Lijkt me ook logisch om deze samen te voegen.
Maar praktisch moeilijk met tourschema’s gok ik.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ergens is het nooit leuk als nieuwe initiatieven mislukken maar ben wel blij met de Hear Hear geluiden hier. Miskleun sat festival en het enige dat het doet is de line-up van Pukkelpop uithollen. Hopelijk volgend jaar weer een affiche die me aantrekt. Maar tegelijkertijd moet ik ook eerlijk zijn. Nu ik Alcatraz ontdekt heb zal ik er niet zo snel meer komen ben ik bang.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Via via - oa journalist bij HBVL en mensen uit pkp-omgeving - horen waaien dat het niet al te best zou lopen. Zeker ook voor Hear Hear amper interesse.
Zou me niet verwonderen, er is enerzijds een overaanbod aan festivals (en dergelijke) en anderzijds hebben de mensen (en zeker de jeugd) geen onuitputtelijk budget.
Ik denk dat de laatste coronajaren amper iemand heeft liggen sparen om nu het 3x meer te doen dan voor 2020. Organisatoren denken misschien van wel.
Natuurlijk wel altijd uitkijken met journalisten van hbvl, die zijn even betrouwbaar als een lada uit 1975. :p
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Zou me niet verwonderen, er is enerzijds een overaanbod aan festivals (en dergelijke) en anderzijds hebben de mensen (en zeker de jeugd) geen onuitputtelijk budget.
Ik denk dat de laatste coronajaren amper iemand heeft liggen sparen om nu het 3x meer te doen dan voor 2020. Organisatoren denken misschien van wel.
Natuurlijk wel altijd uitkijken met journalisten van hbvl, die zijn even betrouwbaar als een lada uit 1975. :p
Niet meer gespaard en veel dingen is voor velen niet of nauwelijks meer betaalbaar.
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
Ergens is het nooit leuk als nieuwe initiatieven mislukken maar ben wel blij met de Hear Hear geluiden hier. Miskleun sat festival en het enige dat het doet is de line-up van Pukkelpop uithollen. Hopelijk volgend jaar weer een affiche die me aantrekt. Maar tegelijkertijd moet ik ook eerlijk zijn. Nu ik Alcatraz ontdekt heb zal ik er niet zo snel meer komen ben ik bang.
zalig festivalleke hé.
wat een sfeer, laatste jaren altijd mooie line-up (stukken beter dan graspop imo), ...
Dit jaar Alcatraz wel laten liggen voor pukkelpop. Ga nog eens lekker old skool boileren op pukkel :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Denken jullie, aangezien men laatst met nog zo'n grote worp namen afkwam, dat er een nieuw podium gaat worden toegevoegd? Bedoel, kijk naar de clashfinder. Ik kon de nieuwe namen nauwelijks toevoegen. Of wordt de wachttijd tussen shows korter? Idk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zou me niet verwonderen, er is enerzijds een overaanbod aan festivals (en dergelijke) en anderzijds hebben de mensen (en zeker de jeugd) geen onuitputtelijk budget.
Ik denk dat de laatste coronajaren amper iemand heeft liggen sparen om nu het 3x meer te doen dan voor 2020. Organisatoren denken misschien van wel.
Natuurlijk wel altijd uitkijken met journalisten van hbvl, die zijn even betrouwbaar als een lada uit 1975. :p
Mensen kunnen ook andere hobby's hebben gevonden en daar geld aan uitgegeven. Bovendien heb je idd die crisis die het voor gewoon volk steeds moeilijker en moeilijker doet maken. Ik hoor dingen dat studenten veeleer vakantie óf een festival uitkiezen tegenwoordig. 250 euro voor een ticket voor PKP bv, en dan heb je nog niet eens wat gegeten of gedronken, hallo.

Quasi élk festival heeft prijsstijgingen doorgevoerd, maar ik heb niet de indruk dat die rechtevenredig zijn met de koopkracht van tegenwoordig.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Mensen kunnen ook andere hobby's hebben gevonden en daar geld aan uitgegeven. Bovendien heb je idd die crisis die het voor gewoon volk steeds moeilijker en moeilijker doet maken. Ik hoor dingen dat studenten veeleer vakantie óf een festival uitkiezen tegenwoordig. 250 euro voor een ticket voor PKP bv, en dan heb je nog niet eens wat gegeten of gedronken, hallo.

Quasi élk festival heeft prijsstijgingen doorgevoerd, maar ik heb niet de indruk dat die rechtevenredig zijn met de koopkracht van tegenwoordig.
Ik werk quasi heel de zomer en doorheen het jaar verdien ik ook extra bij. Maar toch een reis kon er wel af, maar doorheen het jaar doe je natuurlijk ook dingen enz. Dus als ik dan nog wil sparen voor later is het idd moeilijk om en een reis en nog wat festivals te doen. Volgend jaar zal het toch wat zien worden, wat ik doe
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Mensen kunnen ook andere hobby's hebben gevonden en daar geld aan uitgegeven. Bovendien heb je idd die crisis die het voor gewoon volk steeds moeilijker en moeilijker doet maken. Ik hoor dingen dat studenten veeleer vakantie óf een festival uitkiezen tegenwoordig. 250 euro voor een ticket voor PKP bv, en dan heb je nog niet eens wat gegeten of gedronken, hallo.

Quasi élk festival heeft prijsstijgingen doorgevoerd, maar ik heb niet de indruk dat die rechtevenredig zijn met de koopkracht van tegenwoordig.
ik heb op graspop best wel weinig drank of eten aangekocht (mede door het warme weer) en voornamelijk aan de waterkraantjes gestaan en eten op de camping. nog steeds meer dan 100 euro aan tokens er door gejaagd, wat moet iemand dan wel niet verdoen die er minder naar kijkt? laat staan als die dan meerdere festivals wil doen tijdens deze zomer.

Ik durf zeggen dat ik best goed verdien, maar zelfs dan zou het maximum 2 festivals zijn voor mij tot de tank leeg is.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
ik heb op graspop best wel weinig drank of eten aangekocht (mede door het warme weer) en voornamelijk aan de waterkraantjes gestaan en eten op de camping. nog steeds meer dan 100 euro aan tokens er door gejaagd, wat moet iemand dan wel niet verdoen die er minder naar kijkt? laat staan als die dan meerdere festivals wil doen tijdens deze zomer.

Ik durf zeggen dat ik best goed verdien, maar zelfs dan zou het maximum 2 festivals zijn voor mij tot de tank leeg is.
Moet zeggen dat na Sweden Rock en Graspop het afrekenen van de Werchter munten net wel pijn deed. Ik heb er wel het hele jaar wat geld voor opzij gezet voor deze gekke maand maar eigenlijk slaat het nergens meer op hoeveel dit kost.

Volgend jaar ga ik er wel scherper naar kijken waar ik wel of niet heenga ben ik bang
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Moet zeggen dat na Sweden Rock en Graspop het afrekenen van de Werchter munten net wel pijn deed. Ik heb er wel het hele jaar wat geld voor opzij gezet voor deze gekke maand maar eigenlijk slaat het nergens meer op hoeveel dit kost.

Volgend jaar ga ik er wel scherper naar kijken waar ik wel of niet heenga ben ik bang
en die munten zijn gewoon van papier, je wilt niet weten hoeveel werchter munten ik al verloren ben door ze verkeerd te scheuren of gewoon omdat ze vastgeplakt van het bier aan elkaar zaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
ik heb op graspop best wel weinig drank of eten aangekocht (mede door het warme weer) en voornamelijk aan de waterkraantjes gestaan en eten op de camping. nog steeds meer dan 100 euro aan tokens er door gejaagd, wat moet iemand dan wel niet verdoen die er minder naar kijkt? laat staan als die dan meerdere festivals wil doen tijdens deze zomer.

Ik durf zeggen dat ik best goed verdien, maar zelfs dan zou het maximum 2 festivals zijn voor mij tot de tank leeg is.
Ik doe dit eigenlijk al jaren omdat ik als student toen altijd al heel hard op m'n geld lette en nu is het een soort van gewoonte geworden ofzo. De tijden dat je je lam kunt drinken op het terrein zijn wel echt voorbij, niet dat dat hoeft maar bedoel maar.

In beter nieuws, vall-EY komt terug met namen als Victor De Roo, Vieze Meisje, Mika Oki, PEGA, Niels Orens, Ashley Morgan toch wel prima kleine namen hoor.
 

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Denken jullie, aangezien men laatst met nog zo'n grote worp namen afkwam, dat er een nieuw podium gaat worden toegevoegd? Bedoel, kijk naar de clashfinder. Ik kon de nieuwe namen nauwelijks toevoegen. Of wordt de wachttijd tussen shows korter? Idk.
+ wanneer ze een deel van de line-up van Hear Hear nog gaan toevoegen aan Pukkelpop
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Laat het maar niet uitverkopen en dan (via swap) wellicht de zaterdags heen. Met een wat gunstige timetable een heel fijne dag
 

Kevieri

Campingartiest
17 feb 2016
50
38
Laat het maar niet uitverkopen en dan (via swap) wellicht de zaterdags heen. Met een wat gunstige timetable een heel fijne dag
Als ik het mij goed herinner controleren ze op Pukkelpop je identiteitskaart om te kijken of die overeenkomt met de naam op het ticket.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken