Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Camping Comfy is wel iets duurder, maar rustiger, dichtbij het festivalterrein en proper.
Veel schone spoeltoiletten, genoeg douches die ook goed schoon worden gemaakt.
Vooral de rust is er heerlijk.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Ik heb tot nu altijd camping relax gehad. Vanuit de parkeerplaats een minuut of 10 lopen schat ik. Daarnaast is er bijna altijd plek ongeacht welke dag je komt. De kans zit erin dat je ook op de camping een stukje moet lopen.

Naar het terrein is een pendelbus en vervolgens 10 minuten naar het terrein lopen.

Ervaringen met camping Chill heb ik niet.

De WC's zijn dixies. Niet het fijnste maar er zijn er genoeg.

Camping Comfy is wel iets duurder, maar rustiger, dichtbij het festivalterrein en proper.
Veel schone spoeltoiletten, genoeg douches die ook goed schoon worden gemaakt.
Vooral de rust is er heerlijk.

Dank beide voor jullie reacties. Dat er genoeg WCs zijn is voor mij het meest belangrijke, maar ook dat klinkt in orde. Hopelijk tot dan!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Dank beide voor jullie reacties. Dat er genoeg WCs zijn is voor mij het meest belangrijke, maar ook dat klinkt in orde. Hopelijk tot dan!
Mocht je er tegenop zien om met spullen van de auto naar de camping te lopen, je kiest voor camping relax en je kunt wat handjes gebruiken moet je iets laten weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Er bestaat ook zoiets als inter voor mensen met een beperking. Ik ben daarbij als slechtziende en iemand met autisme. Die hebben aangepaste toiletten dichtbij de weide en de camping als je daar interesse hebt. Ik weet ook niet in hoeverre je wel of niet een beperking hebt. Info kan je op de site van pukkelpop vinden.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Er bestaat ook zoiets als inter voor mensen met een beperking. Ik ben daarbij als slechtziende en iemand met autisme. Die hebben aangepaste toiletten dichtbij de weide en de camping als je daar interesse hebt. Ik weet ook niet in hoeverre je wel of niet een beperking hebt. Info kan je op de site van pukkelpop vinden.
Veel dank, de beperking is zeker niet "zwaar" of gewichtig genoeg om voor zoiets in aanmerking te komen. Het gaat er voornamelijk om dat WCs bereikbaar zijn ten alle tijden, en dat lijkt goet te zitten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Wanneer volgen die laatste namen? Beetje zoals de traditie het wel net na Werchter?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Wanneer volgen die laatste namen? Beetje zoals de traditie het wel net na Werchter?
Ik verwacht in de komende twee weken eigenlijk. Volgens Jimmy werd Paul Kalkbrenner genoemd als een van de grotere namen die nog in de pijplijn zitten. Dan lijkt het me logisch dat ze eerst CORE afwachten. En intussen zijn ook die zaalshows van oa Low, Parquet Courts en Beach House gepasseerd.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Gisteren spiking op een jongerenfestival in Hasselt, en met jongerenfestival bedoel ik echt een festival gericht op 14 tot 18-jarigen.
Als er spiking gebeurd op festivals deze zomer, dan zet ik geld in op Dour, TML en PKP. Het ziekenhuis in Hasselt wil zijn capaciteit op spoed opschalen tijdens festivals omwille van dit fenomeen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Em, ja. En volgens het ziekenhuis zou er bij de mogelijke slachtoffers achteraf niets in het urine zijn gevonden noch afdrukken van naalden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Gisteren spiking op een jongerenfestival in Hasselt, en met jongerenfestival bedoel ik echt een festival gericht op 14 tot 18-jarigen.
Als er spiking gebeurd op festivals deze zomer, dan zet ik geld in op Dour, TML en PKP. Het ziekenhuis in Hasselt wil zijn capaciteit op spoed opschalen tijdens festivals omwille van dit fenomeen.
Uiteindelijk bleek er helemaal niemand geprikt te zijn. Er heerst nu een massa hysterie om needle spiking. In de praktijk is het heel moeilijk om steeds een spuit opnieuw te vullen (zonder op te vallen) en die vervolgens (zonder op te vallen) bij allemaal mensen in het lichaam te prikken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Gisteren spiking op een jongerenfestival in Hasselt, en met jongerenfestival bedoel ik echt een festival gericht op 14 tot 18-jarigen.
Als er spiking gebeurd op festivals deze zomer, dan zet ik geld in op Dour, TML en PKP. Het ziekenhuis in Hasselt wil zijn capaciteit op spoed opschalen tijdens festivals omwille van dit fenomeen.

En wat is daar het praktisch nut van? (Van spiking, niet van die ziekenhuizen)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik denk dat er juist nu grapjassen gaan zijn die met een naalden mensen gaan prikken zodat ze in paniek raken . Mensen krijgen dan een placebo effect . Dat is in ieder geval wat een expert gisteren op tv vertelde.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dat placebo effect wil ik gerust geloven. Maar wat als iemand een wespensteek krijgt bv. Allergisch of niet: Hij of zij valt flauw omdat de persoon allergisch is of denkt dat het spiking is. Dat dan weer zorgt voor paniekreactie. Ik wil maar zeggen: Kalm blijven... En vooral met alle respect voor de mensen die het moeilijk hebben en in het ziekenhuis liggen of lagen owv spiking, placebo of een prik.

PS: Ik herinner me een voorbeeld, en ja ik weet wel dat een beet er anders uitziet. Maar de reactie kan al paniek uitlokken. Ik werd eens wakker met een beet in mijn ooglid. Durfde mijn oog niet open te doen. Mijn lichaam reageerde paniekerig. Het bleek uiteinidelijk helemaal niet zo erg als het leek.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Veel confirmation bias en placebo-effect hieromtrent, wat niet tegen houdt dat tieners, jongeren of volwassenen die dronken of gedrogeerd zijn en de gevolgen daarvan bv. flauwvallen, laag energiepijl en what not geen hulp nodig hebben, maar dat linken aan iets waar weinig evidentie voor is (hier, maar ook in de UK en Frankrijk waar ook weinig evidentie voor is) is kwalijk. Nieuwsdiensten zijn wel weer mooi op de kar gesprongen.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Vraag eens aan een verpleegkundige hoe dik de naald moet zijn om door kledij te kunnen prikken. Tenzij men alleen op ontblote lichaamsdelen wil prikken. Om heel eerlijk te zijn, ik heb mijn bedenkingen bij dit fenomeen. Er zitten daar een paar flauwe plezanten, die de rest op stang jagen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Bij KV Mechelen waren er wel prikletsels dacht ik?
Klopt. Maar ook hier geen sprake van verdovende middelen in het bloed gevonden. Ik kan er nog steeds niet goed bij wat het dan wél zou kunnen zijn. Wél prikletsel, je flauw voelen maar geen stoffen in urine of bloed.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Klopt. Maar ook hier geen sprake van verdovende middelen in het bloed gevonden. Ik kan er nog steeds niet goed bij wat het dan wél zou kunnen zijn. Wél prikletsel, je flauw voelen maar geen stoffen in urine of bloed.

Klopt, daar ben ik me van bewust. Maar die prikletsels op zich vind ik een beetje beangstigend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken