Pinkpop+Werchter HURT/HEAL

Pearl Jam Eddie GIF by AMANDA PEARL

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Damn, ik kwam niet meer aan stemmen toe. Wat een fijn spel! En duurde ook perfect qua lengte, mooi dat het einde zo samenviel met het einde van het jaar 👌

Ow het is al voorbij :(

En toch Pearl Jam als winnaar, ergens nog wel verrassend! Mooi spelletje.

toch wel blij dat the cure niet gewonnen heeft, ik snap dat mensen fan zijn, maar voor mij is dit geen festivalband, tool evenmin trouwens, sommige types muziek lenen zich niet aan een veld.

toch wel blij dat the cure niet gewonnen heeft, ik snap dat mensen fan zijn, maar voor mij is dit geen festivalband, tool evenmin trouwens, sommige types muziek lenen zich niet aan een veld.
Ik heb dat met Pearl Jam. Leuk voor de fans, maar voor de rest van de weide is toch wat duimendraaien tot de hitjes voorbij komen. Maar dat geldt volgens mij voor het gros van de bands en daarom is vrijwel iedere grote headliner ook wel weer een festivalheadliner > er zullen altijd veel mensen zijn die het waarderen en een gedeelte mensen zich vervelen. Los van welke band je er zet.

• Leuk
Waarderingen: elo
Dit is een leuke bezigheid geweest. Met een meer dan terechte winnaar als ultieme festivalband.
Niet helemaal akkoord met de volledige uitkomst maar dat is het mooie eraan :-)

Bedankt aan de initiatiefnemer hier!

Users who are viewing this thread