Pinkpop+Werchter HURT/HEAL

The Cure - 120
Dua Lipa - 98
Foo Fighters - 78
Linkin Park - 70 (+10)
Metallica - 77
Muse - 160
Pearl Jam - 169
Queens of the Stone Age - 25

wat is die obsessie met linkin park plots, die spelen toch gewoon een heel sterke set?
Ik heb ze ook in 2015 gezien op Pukkelpop. Slecht jaar voor de grote headliners. Dus Linkin Park was 1 van de headliners naast Alt-J en Bastille. Als je dan de slechtste van de 3 bent,. zegt dat wat.

Denk dat Dua Lipa vooral nu een boost krijgt omdat ze de laatst overgebleven pop act is en er dus voor de mensen die pop leuk vinden maar een keus heeft. Plus ze heeft zich wel bewezen de afgelopen tijd maar ja tegen de rest van de Rock headliners kan je natuurlijk nooit op boksen qua legacy
Oneens. Linkin Park had er al 2,3 namen geleden eigenlijk al moeten uitliggen. Reacties op hun show op RW waren vrij mixed en daarvoor was het live gewoon vrij matige live band.

Oneens. Linkin Park had er al 2,3 namen geleden eigenlijk al moeten uitliggen. Reacties op hun show op RW waren vrij mixed en daarvoor was het live gewoon vrij matige live band.
Maar ik zeg toch nergens in dat Dua Lipa er als eerste nu uit moet ik zeg alleen dat ze qua legacy onderaan zal eindigen van dit rijtje was toch postief over hoe ze zich bewezen heeft. Overigens dacht ik dat er toch bijna alleen maar positieve reacties waren op RW optreden van LP maar dat kan mis aan mijn bubbel liggen hoor. Ze hebben vooral gewoon 3 slechte jaren gehad voor dat chester dood ging daarvoor waren ze toch echt wel heel sterk ook live.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Joslittel
Werd ook uitgeroepen tot optreden van het weekend door het forum met ruime afstand. Buiten de pauzes was dat echt een prima headlineshow. Wel eens dat nu zo'n beetje de tijd wordt voor ze om het veld te ruimen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als 3 mensen die het van te voren al niks vinden zeggen dat het niet goed was betekent niet dat de reacties mixed waren. Heb dat hele weekend niemand gesproken die ontevreden was over het optreden.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Blijf het knap vinden hoe jij iedere keer weer je mening als feit weet te verkondigen.

Ooit aan gedacht dat andere mensen andere ervaringen dan jij kunnen hebben?

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Blijf het knap vinden hoe jij iedere keer weer je mening als feit weet te verkondigen.

Ooit aan gedacht dat andere mensen andere ervaringen dan jij kunnen hebben?
Ik mag Yannick wat dat betreft af en toe ook niet, maar dat geldt echt voor bijna iedereen hier. Ook een beetje een selectieve reactie vanuit jouw kant.

Het valt me op dat het iedere keer is, vaak met een ietwat neerbuigende ondertoon. Daar kan ik me wel aan storen ja, vandaar mijn reactie.

• Leuk
Waarderingen: luluasas
The Cure - 120
Dua Lipa - 93
Foo Fighters - 77
Linkin Park - 60
Metallica - 57 (-5)
Muse - 165
Pearl Jam - 172 (-5)

Laten we gewoon weer de artiesten die we niet leuk vinden afkraken in plaats van elkaar, nu ik het daar toch over heb. Wanneer gaat Dua er eindelijk uit, als je optreed met een achtergrondbandje hoor je niet in dit lijstje met echte artiesten thuis.... hehehehe

Toch altijd lastig om kritiek op één van je favoriete bands te moeten slikken haha. Vind het vooral jammer dat ze door één periode van mindere show nu afgeserveerd worden. Andersom zou je ook kunnen stellen dat het de enige band is van de resterende acts die het is gelukt zich volledig opnieuw uit te vinden en daarmee de harten heeft veroverd van een nieuwe generatie fans. Daarmee zijn ze een pak actueler dan de meeste namen die we nog overhouden.

Maar goed, morgen mag ik mijn duit weer in het zakje doen. Tijd dat The Cure eruit gaat. New wave is gewoon écht niet mijn genre.

• Geweldig
Waarderingen: Pommer
Vermakelijk spelletje, lees al een tijdje met plezier mee. :)👍
Om voor de hand liggende redenen heb ik me er echter verder niet mee bemoeid, dat zou niet echt eerlijk zijn (net zoals ik ook niet zal meestemmen in polls als 'beste handballers', 'mooiste Chinese steden' of 'lekkerste vegetarische snacks' 😉 ).

Wel ben ik bereid een rol als assistent-scheidsrechter op me te nemen, door erop te wijzen dat Arctic Monkeys klaarblijkelijk alsnog aan het hakblok is ontkomen, zij ontbreken in de lijst van gesneuvelden in het openingsbericht van @mattman .
Zij lagen er al uit op pagina 49, en horen tussen Green Day en Gorillaz te staan, waardoor er momenteel nog 7 bands in de running zijn.

Het spel gaat overigens sneller dan ik had gedacht, wellicht is de winnaar nog voor het nieuwe jaar bekend?
Mocht er daarna een GMM/Alcatraz-variant komen, dan doe ik graag mee.. 😉

Laatst bewerkt:
The Cure - 122 (+2)
Dua Lipa - 91 (-2)
Foo Fighters - 77
Linkin Park - 58 (-2)
Metallica - 57
Muse - 163 (-2)
Pearl Jam - 174 (+2)

Vermakelijk spelletje, lees al een tijdje met plezier mee. :)👍
Om voor de hand liggende redenen heb ik me er echter verder niet mee bemoeid, dat zou niet echt eerlijk zijn (net zoals ik ook niet zal meestemmen in polls als 'beste handballers', 'mooiste Chinese steden' of 'lekkerste vegetarische snacks' 😉 ).

Wel ben ik bereid een rol als assistent-scheidsrechter op me te nemen, door erop te wijzen dat Arctic Monkeys klaarblijkelijk alsnog aan het hakblokis ontkomen, zij ontbreken in de lijst van gesneuvelden in het openingsbericht van @mattman .
Zij lagen er al uit op pagina 49, en horen tussen Green Day en Gorillaz te staan, waardoor er momenteel nog 7 bands in de running zijn.

Het spel gaat overigens sneller dan ik had gedacht, wellicht is de winnaar nog voor het nieuwe jaar bekend?
Mocht er daarna een GMM/Alcatraz-variant komen, dan doe ik graag mee.. 😉
Dank, @MetalLimbo . Ik dacht al dat er iets ontbrak.

Voor de rest nog eens een warme oproep om dit luchtige spelletje niet té serieus te nemen.

Users who are viewing this thread