Pinkpop 2027

Naja ik vind haar in die clip die k stuurde een stuk beter zingen dan eerdere jaren. Ze is niet zo slecht als mensen hier rondbazuinen

Raye stukje geluisterd. Live versie van montreux jazz festival dit jaar; en.. nee. Het kan me niet raken. Wonderschone stem maar ik zou eerder katy perry, nbt of zelfs joost als headliner hebben dan raye. Sorry.
Rare jongens, die Pinkpopgangers.

Namen als Ernst en Bobbie, Joost e.d. graag achterwege laten 😁. Als dergelijke namen al de voorkeur hebben op bijvoorbeeld Raye dan zijn we verloren denk ik 🙈. En ik ben geen megafan van Raye haar muziek maar als ik dan moet kiezen... Heel graag Raye dan aub.

Namen als Ernst en Bobbie, Joost e.d. graag achterwege laten 😁. Als dergelijke namen al de voorkeur hebben op bijvoorbeeld Raye dan zijn we verloren denk ik 🙈. En ik ben geen megafan van Raye haar muziek maar als ik dan moet kiezen... Heel graag Raye dan aub.
Tuurlijk eerder Raye, Ernst en Bobby was meer een antwoord op de suggestie Joost als headliner, dat kan wat mij betreft echt niet.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Over Ernst en Bobbie gesproken. Politie Warnsveld voor stage 4 aub.
(De stem van die zanger doet me gewoon beetje denken aan Bobbie 😅🙈)

Onrealistische hoop voor deze beschrijving: The Boss - BMTH - Stromae (ooit komt die wel terug toch? toch?)

Waarschijnlijker met deze beschrijving
PJ - Sam Fender - Billie Eilish
Dit blijft toch ergens haken in mijn hoofd... The Boss... Maar tegelijk lijkt het me hoogstonwaarschijnlijk.

Maar als je uitgaat van classic-rock-pop, wat valt er dan onder classic en wat onder rock? En is Pearl Jam ook rock, of alleen classic? Sam is wel enigszins rock, maar meer Heartland/Indie. Wát zou dat overigens een mooie combi met the Boss vormen zeg! Oké, ik ga verder dromen.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Dit blijft toch ergens haken in mijn hoofd... The Boss... Maar tegelijk lijkt het me hoogstonwaarschijnlijk.

Maar als je uitgaat van classic-rock-pop, wat valt er dan onder classic en wat onder rock? En is Pearl Jam ook rock, of alleen classic? Sam is wel enigszins rock, maar meer Heartland/Indie. Wát zou dat overigens een mooie combi met the Boss vormen zeg! Oké, ik ga verder dromen.
Sam Fender en The Boss op 1 dag zou wel echt de max zijn. Nieuw en oud samen daar kan niemand iets op tegen hebben. Een beetje zoals dit jaar met Yungblud en Foo Fighters op 1 dag. Ik ga ook verder dromen 😁.

Laatst bewerkt:
Hoop zelf op 2 hele verschillende sub/headliner op een dag
als je beide leuk vind, heb je geen goede plek voor de headliner
heb liever een goeie op de 8u spot, ff 2-3 nrs bij de sub meepakken (zoals zara larsson dit jaar) en dan op tijd in t vak voor de headliner.

Hoop zelf op 2 hele verschillende sub/headliner op een dag
als je beide leuk vind, heb je geen goede plek voor de headliner
heb liever een goeie op de 8u spot, ff 2-3 nrs bij de sub meepakken (zoals zara larsson dit jaar) en dan op tijd in t vak voor de headliner.
Goed punt idd, eens.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Madonna komende week tour gaat aankondigen! Kunnen we voor Pinkpop denk ik straks definitief afschrijven!

Users who are viewing this thread

• mich