Dua Lipa - Raye
Blink182 - Nothing But Thieves
Sam Fender - Joost
Verder hoop ik op een Fontaines DC als afsluiter Noord ipv Joost, maar vind het helaas onzeker of ze überhaupt nog zullen geboekt worden door Pinkpop. Door de afgelopen editie en de gevaren koers wel meer hoop op gekregen enigszins, ben benieuwd!
EDIT: Zou onderstaande vetter en meer gebalanceerd vinden
Dua Lipa - Raye
Bring Me The Horizon - Blink182
Sam Fender - Nothing But Thieves