Pinkpop 2026

Ik vind het opvallend dat Pinkpop niet communiceert dat het water bij de toiletten ook drinkbaar is. Ze spreken alleen over die paar waterpunten. In 2022 deden ze dat eerst ook, met als gevolg enorm lange rijen bij die waterpunten en onwijs veel geklaag... In 2022 gingen ze pas op de 2e of 3e dag aankondigden dat ook het water bij de toiletten drinkwater is. Toen was er veel meer spreiding. Beetje gek en onnodig de rijen lang laten worden bij de watertappunten. Zouden ze dat doen om meer drankomzet te behalen?
Dat zijn waterpunten...
Ga er maar van uit dat op het festivalterrein alle kranen drinkwater geven, ook de wastafels bij de toiletten, naast de geplaatste extra waterpunten. Dus overal waar je op het festivalterrein een kraan ziet, da's gewoon een waterpunt voor drinkwater.
Op camping zou ik wel even goed opletten of alle kranen drinkwater zijn, maar ga er van uit dat dat wel zo is.

(werd de laatste keren dat het zo warm was vanaf podium door presentatoren ook vaak benoemd dat dat drinkwater is bij de toiletten)

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en hersenscheetje
Ben benieuwd hoe de sfeer in de rij bij de ingang van de campings is.

Hopelijk is Pinkpop zo verstandig om iedereen meteen door te laten, om niet onnodig in de rij te hoeven staan van een toch al heel heet weekend.

Ben benieuwd hoe de sfeer in de rij bij de ingang van de campings is.

Hopelijk is Pinkpop zo verstandig om iedereen meteen door te laten, om niet onnodig in de rij te hoeven staan van een toch al heel heet weekend.
Er zal toch gecontroleerd moeten worden, hoe warm het ook is.

Die onweersbuien kunnen pittig uitpakken vanavond en morgen zie ik. Laten we hopen dat het terrein in iedere geval eraan ontsnapt (en de campings ook).

Bulls on Parade de vervanger van Tom Morello op GMM. Heel veel dichterbij kom je denk ik niet als vervanger. Zou voor Pinkpop ook wel tof zijn.

Ik vind het opvallend dat Pinkpop niet communiceert dat het water bij de toiletten ook drinkbaar is. Ze spreken alleen over die paar waterpunten. In 2022 deden ze dat eerst ook, met als gevolg enorm lange rijen bij die waterpunten en onwijs veel geklaag... In 2022 gingen ze pas op de 2e of 3e dag aankondigden dat ook het water bij de toiletten drinkwater is. Toen was er veel meer spreiding. Beetje gek en onnodig de rijen lang laten worden bij de watertappunten. Zouden ze dat doen om meer drankomzet te behalen?
Lijkt mij wel de reden (drankomzet stimuleren), vooral omdat er vaak bij de kranen van toiletten staat dat het geen drinkwater is. Erg tegenstrijdig met dat het gewoon drinkbaar is

Er zal toch gecontroleerd moeten worden, hoe warm het ook is.

Die onweersbuien kunnen pittig uitpakken vanavond en morgen zie ik. Laten we hopen dat het terrein in iedere geval eraan ontsnapt (en de campings ook).

Jazeker de controles moeten plaatsvinden, alleen vorig jaar startte die pas toen de ingang open ging en dus om 15.00 uur.

Zou gewoon jammer zijn als ze vandaag niet eerder weten te starten.

• Leuk
Waarderingen: elo
Lijkt mij wel de reden (drankomzet stimuleren), vooral omdat er vaak bij de kranen van toiletten staat dat het geen drinkwater is. Erg tegenstrijdig met dat het gewoon drinkbaar is
Die toiletten worden niet alleen op Pinkpop gebruikt en dus is de indicatie dat het geen drinkwater is (waarschijnlijk) vaak juist. Dat zorgt voor verwarring, maar iedere ervaren Pinkpopper weet dat er kraanwater uit de leidingen komt. ;)

• Leuk
Waarderingen: Madigan en DennisvdBr
Mag ik dan, als Morello inderdaad annuleert (please no) opteren voor de Paceshifters plays Nirvana?

Zij spelen zaterdag de 20e in Drachten, en daarna pas vrijdag de 26e bij Jera on Air. Voor een leuke som willen ze misschien wel de zondag erbij pakken. Ze zijn in de buurt. EN ze zouden de helden van Pinkpop 2026 kunnen worden. Maar most of all: dan heb je denk ik een vervanger die qua genre raakvlakken heeft, en je krijgt die heerlijke meezing sfeer die je bij Morello ook mag verwachten...

Mag ik dan, als Morello inderdaad annuleert (please no) opteren voor de Paceshifters plays Nirvana?

Zij spelen zaterdag de 20e in Drachten, en daarna pas vrijdag de 26e bij Jera on Air. Voor een leuke som willen ze misschien wel de zondag erbij pakken. Ze zijn in de buurt. EN ze zouden de helden van Pinkpop 2026 kunnen worden. Maar most of all: dan heb je denk ik een vervanger die qua genre raakvlakken heeft, en je krijgt die heerlijke meezing sfeer die je bij Morello ook mag verwachten...
of Call it Off plays Taylor Swift 😉😜

• Winning
Waarderingen: Brian
The Beaches woensdagavond in OLT Antwerpen, heel leuk optreden. Wel had ik weinig op met de paar nieuwe nummers dat ze speelden. Benieuwd of ze op Pinkpop ook een Lesbian of the night kiezen.

Users who are viewing this thread