Pinkpop 2026

Verwacht zelf eerder Dua Lipa of Billie Eilish ipv Sabrina Carpenter op basis van mogelijke touraankondigingen en het feit dat ze voor dit jaar eigenlijk al in gesprek waren met Billie Eilish. Is Sabrina Carpenter überhaupt groot genoeg? Denk niet dat zij veel kaarten zal schuiven. Zou beide tof vinden en een Gracie Abrams als subheadliner erbij maakt het helemaal af!
Dua Lipa lijkt me te groot.

Stel je voor: drie vrouwelijke headliners op Pinkpop 2027. Dua Lipa, Billie Eilish en Sabrina Carpenter.

Maar die discussie bewaar ik graag tot na PP '26

Nu ga ik me focussen op Bieruh🍻, Boeruh en Burgers🍔

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en Oasiss
Laten we maar gewoon eerst genieten van editie '26. Als er echt al twee headliners bekend zijn, kunnen ze die ook op zondag bekend maken. Wat ze wederom toch weer niet zullen doen, zoals elke editie.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Dit jaar met de ouders richting landgraaf
Nu vroegen wij ons af hoe camping a nou precies zit kwa indeling en de tafels die er bij komen weet iemand hier daar wat van?

Ben eigenlijk wel heel benieuwd wat jullie zo geweldig vinden aan The Cure, ik heb er echt helemaal niks mee🙈 Meerdere keren geprobeerd in te luisteren, maar de intro"s, voordat hij begint te zingen, duren eeuwen en zijn stem is ook niet bepaald mooi. Vandaar zeer nieuwsgierig waarom iedereen zo hyped is.

Ben eigenlijk wel heel benieuwd wat jullie zo geweldig vinden aan The Cure, ik heb er echt helemaal niks mee🙈 Meerdere keren geprobeerd in te luisteren, maar de intro"s, voordat hij begint te zingen, duren eeuwen en zijn stem is ook niet bepaald mooi. Vandaar zeer nieuwsgierig waarom iedereen zo hyped is.
Smaak, denk ik. Doe mij maar zo'n intro van vijf minuten. Zeer intrigrerend, donker en het trekt je helemaal in de muziek. En de stem van Robert vind ik dan weer een van de meest iconische die er is.

Wil je nu serieus een discussie aanzwengelen over smaak? Prima toch dat het jouw smaak niet is, maar ik kan echt helemaal opgaan in die intro's en heb weer heel weinig met de hedendaagse 2 max 3 minuten nummertjes.

Geen goede stem? Waanzinnige zanger van wie zijn stem nog steeds in topvorm is na al die jaren. Prachtige luistermuziek voor de liefhebber

Laatst bewerkt:
Hebben jullie die aankondiging van Blink gezien bij Rock Am Ring. Misschien een idee voor Pinkpop dit jaar om al een headliner aan te kondigen op deze manier? (Niet dat dat zal gebeuren..😅)

• Leuk
Waarderingen: colette283
Toen The Cure werd aangekondigd had ik hier ook geen hoge pet van op. Dat eeuwige gepiel tijdens die intro's. Vooral bij het nummer A Forest... Maar nu zo'n 5 maanden later en ontzettend veel geluisterd te hebben, kijk ik er enorm naar uit ze live te zien. Live komt alles beter over!

• Leuk
Waarderingen: Madigan
Hebben jullie die aankondiging van Blink gezien bij Rock Am Ring. Misschien een idee voor Pinkpop dit jaar om al een headliner aan te kondigen op deze manier? (Niet dat dat zal gebeuren..😅)
Vorig jaar was ik zelf op Rock Am Ring en zo op de weide de aankondiging voor Linkin Park meegemaakt, vond ik echt de max! Zou er dus wel voorstander van zijn 👍

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Users who are viewing this thread