Pinkpop 2026

4 pagina's erbij sinds gister. Ik dacht dat de plattegrond bekend was gemaakt, gaat het over een ideale wereld :sleep:

Nog 3 weekjes, das wel fijn.

• Haha
Waarderingen: Heemstock1
Ik weet dat jij om de hoek woont Dennis en ik zie ook zeker de voordelingen van comfort, maar heb je nooit eens gedaan om alsnog op de camping te gaan staan, puur voor de beleving
eerlijk, bedenk ik me al jaren.... puur voor de beleving

maar het comfort van eigen wc, douche, bed en s ochtends een lekker aan de eigen espresso ligt op de weegschaal

maar het comfort van eigen wc, douche, bed en s ochtends een lekker aan de eigen espresso ligt op de weegschaal
Begrijpelijk! Al is het maar voor 1 dagje eens proberen šŸ˜‰

Voor mij hoort dat er allemaal bij! dat begint al met de reis ernaartoe.. spullen gepakt, bier voor het weekend koud in de grote boxen... bier voor onderweg in de kleine, samen bij de rotonde wachten tot de camping opengaat.. muziek uit de bolderkar, de eerste vrienden zijn alweer gemaakt, oude bekenden van eerdere jaren alweer ƩƩntje mee geproost!
Naar binnen tentje op - stoeltje uit - blikje open!!

Alleen dit gevoel is voor mij al perfect.. zo heb ik met mijn pinkpop maat ook al tich jaar geleden afgesproken, al headlinen Hepie en Hepie wij zijn er weer bij!!

En over de post van Racoon gesproken, vooral in die setting denk ik dat ze wellicht op de campings een 2 a 3 tal nummers ter gehore zullen brengen!
Zoals eerder was aangegeven vinden er intieme verassing optredens plaats op de camping(s)!

En als dat werkelijk hij van Racoon zou zijn.. dan mag wederom de organisatie zich op hun borst kloppen!!

(Moet allemaal nog maar, maar dit is mijn gedachte hierover šŸ˜‰)

Begrijpelijk! Al is het maar voor 1 dagje eens proberen šŸ˜‰

Voor mij hoort dat er allemaal bij! dat begint al met de reis ernaartoe.. spullen gepakt, bier voor het weekend koud in de grote boxen... bier voor onderweg in de kleine, samen bij de rotonde wachten tot de camping opengaat.. muziek uit de bolderkar, de eerste vrienden zijn alweer gemaakt, oude bekenden van eerdere jaren alweer ƩƩntje mee geproost!
Naar binnen tentje op - stoeltje uit - blikje open!!

Alleen dit gevoel is voor mij al perfect.. zo heb ik met mijn pinkpop maat ook al tich jaar geleden afgesproken, al headlinen Hepie en Hepie wij zijn er weer bij!!
"Ik lig op m’n kussen stil te dromen"

• Confetti
  • Metal!
Waarderingen: DennisvdBr en brutus257

Je kunt altijd nog, een tentje opzetten op de camping, en in de ochtend thuis gaan douchen en geniet van een ontbijtje en espresso.

Bij ons is het eigenlijk meer de extra kosten op de camping denk ik.

Zonet het filmpje van het PinkPopbiertje gekeken. Ik moet zeggen dat de laatste jaren dat biertje echt lekker was. Fris en fruitig. Maar bij dit biertje heb ik niet direct het gevoel dat dat een fris biertje is voor op warme dagen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. We gaan het zeker proeven.

Zonet het filmpje van het PinkPopbiertje gekeken. Ik moet zeggen dat de laatste jaren dat biertje echt lekker was. Fris en fruitig. Maar bij dit biertje heb ik niet direct het gevoel dat dat een fris biertje is voor op warme dagen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. We gaan het zeker proeven.
Als die een beetje wegheeft van de Lente Bock, dan wel.

Laatst bewerkt:
En over de post van Racoon gesproken, vooral in die setting denk ik dat ze wellicht op de campings een 2 a 3 tal nummers ter gehore zullen brengen!
Zoals eerder was aangegeven vinden er intieme verassing optredens plaats op de camping(s)!

En als dat werkelijk hij van Racoon zou zijn.. dan mag wederom de organisatie zich op hun borst kloppen!!

(Moet allemaal nog maar, maar dit is mijn gedachte hierover šŸ˜‰)
Toeval of niet maar zojuist was Racoon samen met Faela live bij Evers & Co.
Zou er dan toch nog iets in de lucht hangen.

Ze geven toch aan dat het een fris blond bier is, dus ik heb er wel vertrouwen in. Vanaf de NEIPA in 2023 zijn het allemaal voltreffers geweest!

• Leuk
Waarderingen: brutus257
De laatste anderhalve maand zijn we op het forum bezig geweest met de 20e (!) versie van de Festileaks Festival Draft. Met inmiddels als resultaat 19 door ons gemaakte festivals inclusief presentatie op basis van aan elkaar gegeven thema's.

Wie o wie heeft het beste festival gemaakt? Beste voor jouw smaak of creatiefst omgegaan met de thema's? Jij bepaalt!

In het onderstaande topic staan alle presentaties. Kies 3 festivals waar je een weekend naar toe zou willen gaan en 3 dagtickets en stuur deze in een PM naar mij. De uitslag volgt komende week!

Users who are viewing this thread