Pinkpop 2026

Is het eigenlijk niet al tijd voor een weersvoorspelling?
Ja, dat wordt zo langzamerhand wel een dingetje.

Vandaag over 6 weken verplaatsen wij ons weer 355 km. van Noord naar Zuid richting Limburgerhof.

Ik zou dat nu wel graag willen weten, want worden het Sneakers of moet ik toch nog mijn transparante rubberen kaplaarzen meenemen.

Damn, ik dacht dat ik het niet zo had met TOP maar wat is Car Radio een verdomd goed nummer!
Ik lees dit nu pas, even wat afwezig geweest op het forum ;)

Ik vond TOP jaren terug , in 2013-2014 ofzo in de KlubC tent van RockWerchter hun beste show geven die ik van ze gezien heb. Mijn vriendin en ik hadden Car Radio al platgedraaid voor die editie en de mannen maakten het destijds meer dan waar. De show was volop eenvoud maar 1 muur van energie en rauw geluid. Ik hoop dat ze deze energie weer terug oppakken, dan zijn ze echt wel een toffe act. De laatste keer Main op werchter dat ik ze gezien heb viel het helemaal weg.

Is het eigenlijk niet al tijd voor een weersvoorspelling?
van donderdag tm maandag middag temperaturen van 23 graden, hier en daar een wolkje en droog, minimale temperaturen van 19 graden in de nacht en onbewolkt waar enige dauw afgezet kan worden in de vroege ochtend uren en lichte mist bij zonsopkomst.

( doen ? )

van donderdag tm maandag middag temperaturen van 23 graden, hier en daar een wolkje en droog, minimale temperaturen van 19 graden in de nacht en onbewolkt waar enige dauw afgezet kan worden in de vroege ochtend uren en lichte mist bij zonsopkomst.

( doen ? )
Doen we het voor
:cool:

( doen ? )
AI:
  • Temperatuur: Overdag 20-24 °C, nachten rond 11-15 °C
  • Weerbeeld: Aangenaam warm maar wisselvallig.
  • Neerslag: Gemiddeld 10 dagen met regen (totaal ca. 60 mm).
Al kan de klimaatopwarming er nog een stokje voor steken :D

Ik lees dit nu pas, even wat afwezig geweest op het forum ;)

Ik vond TOP jaren terug , in 2013-2014 ofzo in de KlubC tent van RockWerchter hun beste show geven die ik van ze gezien heb. Mijn vriendin en ik hadden Car Radio al platgedraaid voor die editie en de mannen maakten het destijds meer dan waar. De show was volop eenvoud maar 1 muur van energie en rauw geluid. Ik hoop dat ze deze energie weer terug oppakken, dan zijn ze echt wel een toffe act. De laatste keer Main op werchter dat ik ze gezien heb viel het helemaal weg.
Oh dat is een oud nummer? Ik dacht dat het van het laatste album was, maar helaas...

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Snap wat je bedoelt over de 'oude' nummers. Veelal hetzelfde tempo vooral. Nieuwe nummers bieden gelukkig wat meer variatie. Ook in tempo, maar ook heavier. Desalniettemin kan het dan nog steeds niet je ding zijn.
Met "open-mind" dan toch maar dat nieuwe album (Hanted Youth) een kans gegeven en 6,5 nummers van de 11 vind ik verrassend oké tot goed, namelijk:

1. In My Head
2. Castlevania
3. Deathwish
7. Murder Me
8. Falling To Pieces
9. I Hear Voices (3 minuten te lang)
10. Forget Me

Emo Song & Hurt bevestigen waarom het debuut mijn ding niet was en Wake Up & Ghost Girl zijn (voor mij) overbodig opvulling.
Misschien kom ik die zaterdag toch iets dichter :unsure::)

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Met "open-mind" dan toch maar dat nieuwe album (Hanted Youth) een kans gegeven en 6,5 nummers van de 11 vind ik verrassend oké tot goed, namelijk:

1. In My Head
2. Castlevania
3. Deathwish
7. Murder Me
8. Falling To Pieces
9. I Hear Voices (3 minuten te lang)
10. Forget Me

Emo Song & Hurt bevestigen waarom het debuut mijn ding niet was en Wake Up & Ghost Girl zijn (voor mij) overbodig opvulling.
Misschien kom ik die zaterdag toch iets dichter :unsure::)
Oh, is die al uit vandaag? Dacht morgen pas.
Murder Me is vooralsnog mijn favoriet van de nieuwe nummers die ik gehoord heb. Doet me soms aan Anathema denken, maar dan met My Bloody Valentine invloeden.

Oh, is die al uit vandaag? Dacht morgen pas.
Murder Me is vooralsnog mijn favoriet van de nieuwe nummers die ik gehoord heb. Doet me soms aan Anathema denken, maar dan met My Bloody Valentine invloeden.
Idd morgen pas. In My Head (album versie) heeft mijn voorkeur.

Laatst bewerkt:
Is echt super makkelijk dat tickets nu ook in Pinkpop app staan. Ik ben degene die de kaartjes altijd koopt. Als ik kaartje doorstuur naar vrienden komt hun ticket automatisch in de app op hun mobiel te staan.

Ze ook vanuit app doorgestuurd

• 100
Waarderingen: EFDEE

Users who are viewing this thread