Pinkpop 2026

Nee, Ticketswap is gewoon volledig legitiem. 1x van iemand gehoord (paar jaar terug al) die niet binnenkwam en die kreeg na te bellen meteen een ander ticket.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Als je buiten de officiële kanalen om voor een dubbeltje op de eerste rang wil, dan vraag je er ook om, om besodemieterd te worden.
Ticketswap werkt met steeds meer ticketpartijen samen zodat je via Ticketswap netjes een nieuwe barcode krijgt die 100% werkt. Misschien moet je je eerst er een beetje in verdiepen voor je dit soort uitspraken doet.

Ticketswap werkt met steeds meer ticketpartijen samen zodat je via Ticketswap netjes een nieuwe barcode krijgt die 100% werkt. Misschien moet je je eerst er een beetje in verdiepen voor je dit soort uitspraken doet.
Je hebt mij niet horen zeggen dat Ticketswap geen officieel kanaal is, waar ik op doel zijn de kaartjes die bijv. via een marktplaats, E-bay etc. worden aangeboden.
Iets waar ook iedere keer voor gewaarschuwd wordt.
Frustrerend dat er nog steeds lieden zijn die met liegen en bedriegen een ander duperen.

Ook dat lijkt me bij niet uitverkochte events ook niet perse iets om je zorgen over te maken. Er zijn op Marktplaats ook zat legitieme verkopers die niet op winst uit zijn maar gewoon van kaartjes afmoeten.

Zolang Ticketswap niet samenwerkt met Pinkpop is het toch geen officieel kanaal?

Ook dat lijkt me bij niet uitverkochte events ook niet perse iets om je zorgen over te maken. Er zijn op Marktplaats ook zat legitieme verkopers die niet op winst uit zijn maar gewoon van kaartjes afmoeten.
Helemaal mee eens, maar aan de voorzijde kun jij niet zien met wie je te maken hebt.
En dan blijft het toch altijd een gok.

Zolang Ticketswap niet samenwerkt met Pinkpop is het toch geen officieel kanaal?
Ticketswap begeeft zich in een grijs gebied, wordt door Ticketmaster en Pinkpop niet officieel erkend.

Hoewel ze het mobiele Ticketmaster kaartje wel ondersteunen en kunnen verwerken.

Wellicht dat daarom de QR ook pas max. 1 week voor Pinkpop wordt vrijgegeven, om zo zelf de regie te houden over de resale.

Ik weet niet of dat nogsteeds geldt, maar eind 2025 van een werknemer van ticketmaster begrepen dat toen echt de grootste problemen met tickets die niet werkte kwamen door tickets gekocht via Ticketswap. Zelf ook 2x meegemaakt. Uiteindelijk wel geld terug gekregen, maar wel even balen als je kaartje niet werkt en je niet naar binnen kan.

Ik weet niet of dat nogsteeds geldt, maar eind 2025 van een werknemer van ticketmaster begrepen dat toen echt de grootste problemen met tickets die niet werkte kwamen door tickets gekocht via Ticketswap. Zelf ook 2x meegemaakt. Uiteindelijk wel geld terug gekregen, maar wel even balen als je kaartje niet werkt en je niet naar binnen kan.
Snap dat het even balen is maar events die niet worden erkend door Ticketswap kun je er beter ook niet kopen, vragen om problemen net als sites als ViaGoGo.

Ik weet niet of dat nogsteeds geldt, maar eind 2025 van een werknemer van ticketmaster begrepen dat toen echt de grootste problemen met tickets die niet werkte kwamen door tickets gekocht via Ticketswap.
Ook niet heel gek als zij de grootste partij zijn voor doorverkoop.

Ik loop tegen wat clashes aan waarvoor ik graag wat tips zou willen horen.

1) Op vrijdag wil ik heel graag echt een goed plekje voor Kingfishr in het voorvak. Hoe lang van tevoren zou ik dan het vak in moeten? Daarvoor zou ik eigenlijk graag Balu Brigada en /of the Vaccines nog (deels) mee willen pakken. Zelf denk ik dat ik the Vaccines dan toch moet laten schieten. Zou Balu Brigada nog haalbaar zijn het eerste half uur, en zo ja, zijn zij de moeite waard? Of toch iemand die mij overtuigt te kiezen voor the Vaccines ipv BB?

2) Op zaterdag wil ik graag LEAP (eerste deel), Sofi Tukker (al eens gezien, maar graag nog een keer), Franz Ferdinand (iemand ervaring hoe zij live zijn?) en Editors zien. Ook bij Editors wil ik graag een goed plekje in het voorvak. Hoe ver van tevoren zou ik bij south stage het voorvak in moeten voor een goede plek bij Editors?

Snap dat het even balen is maar events die niet worden erkend door Ticketswap kun je er beter ook niet kopen, vragen om problemen net als sites als ViaGoGo.
Dat is echt geen vergelijking.... Ticketswap is over het algemeen gewoon betrouwbaar. En heb je een keer een foutief kaartje dan heb je na een telefoontje een nieuw ticket of je geld terug. Dat is bij ViaGogo echt niet zo.

Users who are viewing this thread