Pinkpop 2026

Onlangs live gezien en is inderdaad een heerlijke band. Met Suzan&Freek en Sofi Tukker ook niet iets bijzonders dat er tegenover staat dus ik verwacht een drukke stage 4.
Verwacht veel mensen bij Suzan & Freek hoor de niet muziekpuristen zijn daar toch wel weg van en zeker met de toestand van Freek zullen er meer mensen naar hun gaan kijken hoe gek dat ook is. ik ga zeker naar LEAP toe trouwens

Wij gaan een jaar naar andere festivals (Rock Werchter, Wildeburg, Lowlands) en slaan Pinkpop een jaar over, maar alle nieuwe wijzigingen klinken erg prettig. Naar mijn mening ook echt wel een mooie line-up hoor dit jaar, heel fijn voor jullie!!!
Als het avond/nacht-camping programma er ook echt op vooruit gaat dan gaat er volgend jaar zeker minstens weer een deel van ons naar Pinkpop.

Het Pinkpop weekend ga ik dit jaar gewoon lekker thuis schuimbekkend doorbrengen met paniekaanvallen.

Wat zeggen jullie...
The Beaches of Electric Callboy
The Haunted Youth of Franz Ferdinand
Di-Rect of Fat Dog
The Beaches (Tenzij je even wilt feesten)
The Haunted Youth
Fat Dog

Ik ben zelf wel fan van di-rect, maar die kan je al zo vaak zien overal in Nederland, dus niet echt interessnt om op een Pinkpop meer te pakken vind ik.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
The Beaches (Tenzij je even wilt feesten)
The Haunted Youth
Fat Dog

Ik ben zelf wel fan van di-rect, maar die kan je al zo vaak zien overal in Nederland, dus niet echt interessnt om op een Pinkpop meer te pakken vind ik.
Ik heb Di-rect als Belg nog nooit gezien of gehoord maar heb wat ingeluisterd en vind dit echt wel goed. Maar Fat Dog stond ook mijn must see dus dat is wel een clash. Als ik voor Di-rect kies kan ik Yungblud en Foo Fighters makkelijk volledig zien maar ik wil Fat Dog ook niet missen. Dilemma... gaat tot het laatste moment twijfelen worden, vrees ik.

Ik heb Di-rect als Belg nog nooit gezien of gehoord maar heb wat ingeluisterd en vind dit echt wel goed. Maar Fat Dog stond ook mijn must see dus dat is wel een clash. Als ik voor Di-rect kies kan ik Yungblud en Foo Fighters makkelijk volledig zien maar ik wil Fat Dog ook niet missen. Dilemma... gaat tot het laatste moment twijfelen worden, vrees ik.
Als je gesloopt bent na 3 dagen festivallen zou ik in jouw geval (want persoonlijk kan Di-rect mij gestolen worden) even rust pakken op het veld bij Di-Rect. Want na Fat Dog moet je even bijkomen...

Laatst bewerkt:
  • Haha
In oktober staan ze 3x in de Trix in Antwerpen, dus je kan altijd Di-rect daar nog een keer meepakken (wel twee avonden al uitverkocht). En als je ze goed vind klinken, live stellen ze wat mij betreft ook nooit echt teleur.

• Leuk

Users who are viewing this thread