Pinkpop 2026

Kan iemand me vertellen hoe ver camping B wandelen is van het festivalterrein? En hoe ver camping C? En/of een plannetje van waar het ligt? Ik vind hier bitterweinig over online…

Kan iemand me vertellen hoe ver camping B wandelen is van het festivalterrein? En hoe ver camping C? En/of een plannetje van waar het ligt? Ik vind hier bitterweinig over online…
Naar camping B een minuut of 15 a 20 afhankelijk van de drukte en C een half uur ongeveer.

Best een stukje lopen maar je loopt niet alleen 😉 en het is altijd gezellig onderweg. Zeker met de kraampjes met eten en drinken bij Minli het tankstation.

De plattegronden zullen binnenkort ook wel komen.

Als je op plattegrond campings en/of festival terrein googelt kom je er nog een aantal van voorgaande jaren tegen krijg je al een beetje een idee.

Veel plezier met je voorpret en straks op ‘t leukste festival zelf 🤗

Oké, beetje zoals Werchter dus. Ben nog maar 1x naar Pinkpop geweest, maar toen Glampink dus geen idee van de gewone campings. Nu had ik ook weer Glampink geboekt, maar mijn gezelschap is door onvoorziene omstandigheden veranderd en dus niet meer nodig (zie mijn resumé topic hiervoor 😁) Alleszins rete veel zin in het weekend!

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Naar camping B een minuut of 15 a 20 afhankelijk van de drukte en C een half uur ongeveer.
Dan heb je wel flink de pas erin volgens mij. Voor mijn gevoel deed ik er vanaf camping B tot het festival terrein meestal rond een half uur over (vanaf campingtent tot Pinkpop plein). Toen reden er ook nog wel is bussen tussen camping B en festivalterrein, geen flauw idee of die er nu nog zijn.

Half uur van camping B tot terrein is ook wel mijn inschatting, zeker ook omdat je niet even een stevige wandelpas hebt. Wat wel een goede tip is; ontbijt/lunch halen bij tankstation Minli. Wat meer betaalbare goed belegde broodjes en van daar heb je nog wel een stuk tot de ingang om het op te eten.

Half uur van camping B tot terrein is ook wel mijn inschatting, zeker ook omdat je niet even een stevige wandelpas hebt. Wat wel een goede tip is; ontbijt/lunch halen bij tankstation Minli. Wat meer betaalbare goed belegde broodjes en van daar heb je nog wel een stuk tot de ingang om het op te eten.
Hebben die ook glutenvrij? :ROFLMAO:

Kijk wel uit met welke vrienden je naar Minli gaat, want voor je het weet heb je een halve liter bier in de hand en dan is de ingang toch best dichtbij 😅
Verkopen ze in Limburg nog bier bij de tankstations? of bedoel je dat barretje langs de route, dat was altijd onze eerste stop om even een drankje te doen.

Eerste bar vanaf camping B waren volgens mij altijd die Duitsers met die zeshoekige bar met die Elandkop met gewei erboven...

Ongeveer daar was altijd het biertje leeg dat je opentrok toen je camping B verliet, dus kon je daar mooi een koude Bitburger pakken 👌

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Eerste bar vanaf camping B waren volgens mij altijd die Duitsers met die zeshoekige bar met die Elandkop met gewei erboven...

Ongeveer daar was altijd het biertje leeg dat je opentrok toen je camping B verliet, dus kon je daar mooi een koude Bitburger pakken 👌
Ja klopt toen wij nog op C stonden pakte we daar altijd een biertje

Editors komen opgewarmd naar Pinkpop, ze spelen een festival warm up show in Frankrijk 18 juni, vlak voor Pinkpop (althans, dat staat zojuist aangekondigd in de tour van begin volgend jaar)

Editors komen opgewarmd naar Pinkpop, ze spelen een festival warm up show in Frankrijk 18 juni, vlak voor Pinkpop (althans, dat staat zojuist aangekondigd in de tour van begin volgend jaar)
682933521_1529120981903028_2067759116735836746_n.jpg

Users who are viewing this thread