Pinkpop 2026

Ik was juist bij Ecca Vandal weggelopen en heb mij daarna prima bij Good Neighbours vermaakt 😅
Haha dat is toch ook het leuke aan festivals, ieder zijn ding! Als ik een keuze moet maken ga ik lekker zelf inluisteren en wat live optredens op youtube opzoeken en dan nog kom je af en toe van een koude kermis thuis en wordt je ook positief verrast!

Ik verwacht bij de leeuw een heel ensemble aan Limburgse helden of misschien is het ook wel artiest met een verwijzing naar Leeuw, de vlag is natuurlijk het "wapen" van Limburg. Artiest die daar past met wapen in hun naam of bekendste nummer?

Ik verwacht bij de leeuw een heel ensemble aan Limburgse helden of misschien is het ook wel artiest met een verwijzing naar Leeuw, de vlag is natuurlijk het "wapen" van Limburg. Artiest die daar past met wapen in hun naam of bekendste nummer?
ik vind het mooi dat ze de Limburgse identiteit wat meer etaleren d.m.v. een ode aan de mijnwerkers en het heerlijke Limburgse eten. Mooie plek ook naast de tent waar, neem ik aan, eerst Stille Jan stond.

ik vind eigenlijk alle veranderingen van pinkpop zeer positief.
het rpogramma is prima, de timetable heeft ook geen vreemde dingen.
persoonlijk vind ik t ronduit belachelijk dat een act als roxy dekker staat geprogrammeerd na 2 grote internationale artiesten als natascha beddingfield en the vaccines, maar t is een grote artiest tegenwoordig dus ik snap de keuze van PP wel.
En wat hoort er in dit rijtje niet thuis:
Triggerfinger - susan en freek - Franz ferdinand - Editors - The Cure.
Maar ook hierbij kan PP de hype niet negeren.

Op de zondag doen ze t dan wel weer perfect, Bente opent de main.
Verder is op ieder moment wel een alternatief te vinden, vind t nog steeds jammer dat de tent niet wordt gebruikt tijdens de headliner.

alles bij elkaar dus een dikke pluim naar de organisatie

persoonlijk denk ik toch dat ik een zo ticket ga kopen.
My Baby - SURPRISE ACT - White Lies - Tom Morello - WEt Leg - Yungblud - Foo Fighters vind ik een prima rijtje

The Haunted Youth > Franz Ferdinand > IDLES > Editors > Wachten > The Cure
Als ik zou gaan, zou dit wel echt een heel lekker rijtje zijn om achter elkaar mee te pakken.

Als ik de clashfinder invul is die zaterdag wel echt goed gevoeld, vrijdag heel mager, en zondag ook prima.

de timetable is : Donderdag, Vrijdag, Zaterdag en Sunday ?

zou die Sunday ook een verwijzing zijn naar de missende act?
Dan zou het naar "Zondag in 't Zuiden" kunnen verwijzen?

Heb gehoord, dat er vorig jaar beloofd was aan Träcksäck dat zij dit jaar op het festival mochten staan.

Openen van de zondag op de noord stage.

Maar of dat werkelijk klopt? Geen idee.
Tim And Eric Omg GIF

nou, dochter en ik zijn er uit...

vrijdag:
Herfshane Band - Linka Moja - Sleep Theory - Pretty Reckless - Vaccines - Kingfishr - Roxy Dekker - The Beaches - Teddy Swims - Zara Larsson - Twenty One Pilots

zaterdag:
Giant Rooks - Haevn - Lauren Spencer Smith - Suzan & Freek - Sofi Tukker - Franz Ferdinand - Idles - Editors - Halsey - The Cure

zondag:
My Baby - Dogstar - (wellicht uitstapje Noord) - White Lies - The Spitz - Tom Morello - Royal Otis - Max McNown - Yungblud - Di-rect - Foo Fighters

Nou ik ben er inmiddels ook uit:

Vrijdag: Linka Moja - Natasha Bedingfield - The Pretty Reckless - The Vaccines - Kingfishr- Ecca Vandal - The Plot in You - Zara Larsson

Zaterdag: Hang Youth - Haevn - Wodan Boys - Leap - The Haunted Youth - IDLES - Editors - The Cure

Zondag - Dadi Freyr - Leila Lamb - Dogstar - Limburgse act - White Lies - Die Spitz - Tom Morello - Wet Leg - Young Blud - Fat Dog - Foo Fighters

Positief over het rand programma zeker als je één van de headliners niks vindt! De rest laat ik op mij afkomen! Na een jaar afwezigheid weer erg veel zin in!

Users who are viewing this thread