Pinkpop 2026

Vorig jaar kwam het tijdschema op 24 april. Heb even terug zitten lezen in het topic van vorige editie. Volgensmij kwam de aankondiging vrijwel uit het niets. We hebben het iig diezelfde dag er nog over dat het langer zal duren toen er weer een afzegging was. Plattegrond kwam toen volgensmij pas 2 weken voor het festival

Deze week lijkt mij inderdaad een mooie week voor een tijdschema.
👀👀👀

• Haha
Waarderingen: Timmetje
Ik ben blij dat ik voor de zaterdag nog geen kaartje heb. Volgens de website van Pinkpop zouden de treinen voor het eerst tot een uur na de headliner rijden naar de randstad. Maar website van NS geeft aan dat de laatste trein al om 23.52 vertrekt in Heerlen. NS weet niets van een latere trein. Pinkpop wijst naar NS dat voor treintijden je bij hun moet zijn. Had zin in dagje Cure maar helaas voor mij.

Ik ben blij dat ik voor de zaterdag nog geen kaartje heb. Volgens de website van Pinkpop zouden de treinen voor het eerst tot een uur na de headliner rijden naar de randstad. Maar website van NS geeft aan dat de laatste trein al om 23.52 vertrekt in Heerlen. NS weet niets van een latere trein. Pinkpop wijst naar NS dat voor treintijden je bij hun moet zijn. Had zin in dagje Cure maar helaas voor mij.
Op de één of andere manier komt dat altijd pas laat naar buiten, maar die trein zal er nog wel komen. Zal alsnog wel lastig worden om The Cure helemaal uit te zitten, maar je zou nog wel een stuk moeten kunnen zien. Zal desalniettemin druk worden.

Gewoon met de tent komen en een nachtje in de tent slapen. Kan op verqchillende campings rond Pinkpop en ik denk dat daar nog wen plaats is hoor bv. Limburgerhof.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

Users who are viewing this thread