Pinkpop 2026

Ze zetten nu op Instagram nieuwe muziek van de pretty reckless. Neem aan dat ze dat niet zouden doen als er een cancel bekend zou zijn
Kijk dat zijn goeie berichten. Waarschijnlijk allemaal "Storm in een glas water"

En daar sluit hun nummer "Living in a Storm" weer mooi op aan.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
zal tijd worden!
Ben benieuwd naar de clashes die het tijdschema gaat opleveren?
Hoe de settijden van Stage 4 verdeeld zijn?
Of er een alternatief settijd is tijdens de headliner in de tent of bij Stage 4?
Of de tent weer hele vervelende rare overlap heeft met Zuid en Noord stage?
...en uiteraard hoe lang krijgen de subs en headliners?

Met de timetable in het vooruitzicht toch ook erg benieuwd wat ze met de plattegrond gaan doen. Misschien ook juist slim om dat al bekend te maken, om eventuele twijfelaars over de streep te trekken?

• Pray
Waarderingen: EFDEE
Met de timetable in het vooruitzicht toch ook erg benieuwd wat ze met de plattegrond gaan doen. Misschien ook juist slim om dat al bekend te maken, om eventuele twijfelaars over de streep te trekken?
Ook zeer benieuwd naar de mini-feestjes en verrassings optredens in de nieuwe chillzones, zoals aangekondigd.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime en elo
Verwacht geen extreme veranderingen vergeleken met vorig jaar! Alleen een klein stukje extra ruimte 👀

• Thinking
Waarderingen: EFDEE
Verwacht geen extreme veranderingen vergeleken met vorig jaar! Alleen een klein stukje extra ruimte 👀
Ik hoop dat je het mis hebt.
Anders zou dit wel een beetje een afgang zijn voor Tirza en Ide.
Wanneer je via intervieuws een ander geluid laat horen, zou het voor mij een domper zijn als het bij, (zoals jij het zegt) Alleen een klein stukje extra ruimte, blijft.

Moet zeggen dat de zaterdag er voor mij wel uitspringt, toch zeker in de breedte. Vrijdag hype ik EC en Zara Larsson wat op in mijn gedachten, zodat ik toch zeker tot 5 must-see’s kom die dag (en veel meer moet dat ook niet zijn) 👍

ik ga er van uit dat er weer een teaser op de sociale kanalen komt voordat Pinkpop met een tijdschema komt...

Benieuwd of er weer een ruimte naast de tent wordt opgeofferd voor de herriebak van de Rabobank. Daar leek toch niet heel veel interesse voor te zijn 😅

• Leuk
Waarderingen: brutus257
1 - Timetable
2 - Plattegrond
3 - Vakantiegeld. +
===================
Pinkpop uitverkocht???
Voor zaterdag zijn de duurste plaatsen: tuinterras en het nog duurdere wilhelmina sky deck volledig uitverkocht.
Voor zondag is enkel het Wilhelmina sky deck uitverkocht. Voor vrijdag heb je nog alle drie de types kaarten.
Geen idee wat de verhouding combikaarten en dagkaarten is voor Pinkpop maar met de duidelijke themadagen op de line-up
kan het best zijn dat men een aantal combi's gaat verminderen ten voordele van meer dagkaarten. Dat brengt trouwens ook nog meer op.

ik ga er van uit dat er weer een teaser op de sociale kanalen komt voordat Pinkpop met een tijdschema komt...
Vorig jaar kwam het tijdschema op 24 april. Heb even terug zitten lezen in het topic van vorige editie. Volgensmij kwam de aankondiging vrijwel uit het niets. We hebben het iig diezelfde dag er nog over dat het langer zal duren toen er weer een afzegging was. Plattegrond kwam toen volgensmij pas 2 weken voor het festival

Deze week lijkt mij inderdaad een mooie week voor een tijdschema.

Users who are viewing this thread