Pinkpop 2026

Zaterdag en zondag licht het gewicht gewoon heel erg aan de achterkant Vrijdag heb ik daarin tegen toch echt wel veel acts door de dag heen die ik leuk vind alleen het einde zal dan weer even doorbijten zijn en 21pilots geef ik een kans
TOP(per). welke acts vind je overdag interessant? moet me nog beetje inluisteren.

natasha bedingfield wil ik sowieso zien met twentyonepilots dus.
Roxy dekker lijkt me eens geinig om te zien waarom dit zo hype is, maar wss ben ik net een jaartje te oud
De rest, geen idee? teddy swims en zara larsson vind ik wel een nummer leuk maar nu niet direct om er naar uit te kijken.

TOP(per). welke acts vind je overdag interessant? moet me nog beetje inluisteren.

natasha bedingfield wil ik sowieso zien met twentyonepilots dus.
Roxy dekker lijkt me eens geinig om te zien waarom dit zo hype is, maar wss ben ik net een jaartje te oud
De rest, geen idee? teddy swims en zara larsson vind ik wel een nummer leuk maar nu niet direct om er naar uit te kijken.
In de poprock hoek: The Beaches, prima band. Ook Ecca Vandal is live zeker een aanrader.

Snap hem helemaal, is voor mij ook de nummer 1 playlist van de afgelopen maanden.

Heb ik nog nooit zo sterk gehad ten opzichte van de voorgaande jaren.

Edit: En niet te vergeten de playlist van @MadMandra27 ook helemaal top.
Onze playlist bedoel je? Ik probeer hem dit weekend weer even te updaten, dus drop maar al jullie toevoegingen in dat topic 👍

"Onze playlist"

ussr GIF

Voordat het straks gaat ontsporen; dit was gewoon een grapje dat in mijn omgeving vaker gemaakt wordt in gevallen als "is die van jou?" "Nee, van ons".

Anyway, geen voorzet voor een escalatie of wat dan ook. Het ging juist zo lekker ;).

Mijn must see's Line-up Pinkpop 2026
(benieuwd hoe dit in het spoorboekje qua tijdschema gaat passen)

Vrijdag 19 juni:
Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson, Electric Callboy, Kingfishr, Natasha Bedingfield, The Pretty Reckless, Roxy Dekker, The Vaccines, Balu Brigada, The Beaches, The Plot in You, Ski Aggu, Sleep Theory, De Herfshane Band, Buffalo Traffic Jam, Ecca Vandal, Isabel van Gelder, Linka Moja, VOILÀ, YONG YELLO.

Zaterdag 20 juni:
The Cure, Halsey, Editors, Franz Ferdinand, Idles, Lauren Spencer Smith, Sofi Tukker, Soulwax, Suzan & Freek, Triggerfinger, Alessi Rose, Giant Rooks, HAEVN, Hang Youth, The Haunted Youth, Jehnny Beth, Chezile, Jerub, LEAP, Thijs Boontjes, Wodan Boys.

Zondag 21 juni:
Foo Fighters, YUNGBLUD, DI-RECT, JADE, Royel Otis, Tom Morello, Wet Leg, White Lies, BENTE, Daði Freyr, Dogstar, Fat Dog, Good Neighbours, Max McNown, MY BABY, Ben Ellis, Die Spitz, HotWax, Leila Lamb, NAFT, Sofia Camara.
Ecca Vandal begint ook steeds meer te bevallen in de playlist, die maakt een stijger op de "must see schaal"

Ik had verwacht, ook gezien de rest van je lijstje, dat je Wodan Boys ook wel zou kunnen waarderen?
om een of andere reden wordt ik daar heel onrustig van, er zit iets in wat ik niet prettig luisteren vind.
Zelfde heb ik ook met Ski Aggu, Fat Dog, Yong Yello, Hang Youth en Haunted Youth. Zal een persoonlijk smaak kwestie zijn waarom die niet lekker vallen qua gehoor.

om een of andere reden wordt ik daar heel onrustig van, er zit iets in wat ik niet prettig luisteren vind.
Zelfde heb ik ook met Ski Aggu, Fat Dog, Yong Yello, Hang Youth en Haunted Youth. Zal een persoonlijk smaak kwestie zijn waarom die niet lekker vallen qua gehoor.
Probeer die laatste 2 songs van The Haunted Youth eens, vrij anders qua stijl.

Users who are viewing this thread