Pinkpop 2026

Haha ja ik mag gelukkig een paar keer per jaar op verlof naar een festival, maar dan moet wel een ander mijn plaats opvullen, dus jullie weten wel wie ik heb voorgesteld, die gaat toch niet naar Pinkpop :p
Doet mij gelijk denken aan: "Have Mercy on the Criminal" van Elton John. 😉

Prijs van munten op RW gestegen met 0,10 euro. Indicatie voor prijzen PP?
Als je op voorhand munten besteld zijn ze 0,30 goedkoper. Dat zou nog eens een goed initiatief van PinkPop zijn!

Prijs van munten op RW gestegen met 0,10 euro. Indicatie voor prijzen PP?
Als je op voorhand munten besteld zijn ze 0,30 goedkoper. Dat zou nog eens een goed initiatief van PinkPop zijn!

Betreft de muntprijzen van RW (ter info om een goede vergelijking te kunnen maken), die zijn voor 2024, 2025 en 2026 als volgt:

2024: standaardprijs per stuk: 3,50 euro - voorverkoopkorting: per 20 gekochte munten 1 gratis munt extra

2025: standaardprijs per stuk: 3,80 euro - voorverkoopkorting: 30 cent per munt, dus 3,50 euro per stuk

2026: standaardprijs per stuk: 3,90 euro - voorverkoopkorting: 30 cent per munt, dus 3,60 euro per stuk

Voor Pinkpop geldt dat de muntprijs in 2024 al op 3,70 euro lag.

In 2025 is Pinkpop van munten afgestapt. Producten kregen dus een prijs uitgedrukt in valuta. Een biertje of frisje bleef echter 3,70 euro kosten. Sommige andere producten stegen wel iets, aangezien de prijzen niet meer een veelvoud van een halve munt (1,85 euro) hoefden te zijn.

Het is dus nog even koffiedik kijken, maar nadat het basis biertje/frisje vorig jaar geen verhoging in prijs had, lijkt me dat dit jaar niet te voorkomen. Hopelijk valt het mee, maar ik ga voorzichtig uit van 3,90 per standaard drankje...

Betreft de muntprijzen van RW (ter info om een goede vergelijking te kunnen maken), die zijn voor 2024, 2025 en 2026 als volgt:

2024: standaardprijs per stuk: 3,50 euro - voorverkoopkorting: per 20 gekochte munten 1 gratis munt extra

2025: standaardprijs per stuk: 3,80 euro - voorverkoopkorting: 30 cent per munt, dus 3,50 euro per stuk

2026: standaardprijs per stuk: 3,90 euro - voorverkoopkorting: 30 cent per munt, dus 3,60 euro per stuk

Voor Pinkpop geldt dat de muntprijs in 2024 al op 3,70 euro lag.

In 2025 is Pinkpop van munten afgestapt. Producten kregen dus een prijs uitgedrukt in valuta. Een biertje of frisje bleef echter 3,70 euro kosten. Sommige andere producten stegen wel iets, aangezien de prijzen niet meer een veelvoud van een halve munt (1,85 euro) hoefden te zijn.

Het is dus nog even koffiedik kijken, maar nadat het basis biertje/frisje vorig jaar geen verhoging in prijs had, lijkt me dat dit jaar niet te voorkomen. Hopelijk valt het mee, maar ik ga voorzichtig uit van 3,90 per standaard drankje...
Denk het ook,benieuwd wanneer de 4 euro grens wordt gekraakt.En dan maar afwachten wat eventueel die "Trump" actie nog voor consequenties gaat hebben, alles wordt uiteindelijk doorberekend aan ons consumenten/festival liefhebbers.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Denk het ook,benieuwd wanneer de 4 euro grens wordt gekraakt.En dan maar afwachten wat eventueel die "Trump" actie nog voor consequenties gaat hebben, alles wordt uiteindelijk doorberekend aan ons consumenten/festival liefhebbers.

Dat is hij al in de Ziggo, de Afas en de meeste Nederlandse stadions. Alhoewel je in de vergelijking wel goed rekening moet houden met het aantal cl in je beker...

Voor degene dicht in de buurt van Geleen: Ticketmaster heeft een actie om waardebon van 75 euro voor Pinkpop te winnen.
Hints zijn:
- Op deze plek groeide een droom uit tot werkelijkheid
- Hier schreven we 17 edities lang geschiedenis

Locatie is dus Burgemeester Damen Sportpark in Geleen.
Voor mij te ver, dus succes!

Voor degene dicht in de buurt van Geleen: Ticketmaster heeft een actie om waardebon van 75 euro voor Pinkpop te winnen.
Hints zijn:
- Op deze plek groeide een droom uit tot werkelijkheid
- Hier schreven we 17 edities lang geschiedenis

Locatie is dus Burgemeester Damen Sportpark in Geleen.
Voor mij te ver, dus succes!
Kunnen beter een volle tank benzine/diesel doneren
Tank Wijsheid GIF by Tegelspreuken.nl

Op het account van ticketmaster plaatsen ze welke eieren al gevonden zijn. Van Pinkpop nog niks gezien :ROFLMAO:
Als ik direct bij plaatsen van mijn bericht was aangereden had ik hem kunnen hebben, maarja er moet ook gewerkt worden :geek:

Users who are viewing this thread