Pinkpop 2026

Dat wat al meerderen hierop reageren. Opzich zit het qua genre en geluid prima in mijn straatje en zal ik er prima van kunnen genieten. Maar al met al is het 13 in een dozijn rock die never nooit niet op Europese festivals hadden gestaan als Keanu Reeves niet één van de leden was geweest.
Dat laatste kan best zo zijn, maar je kan hem ook omdraaien: Dat Reeves hier in speelt betekend niet dat het slecht is. Een beetje geluisterd, en ik vind het in elk geval niet minder (of beter) dan veel andere bands die op die plek op de poster staan. Dus weinig mis mee zou ik zeggen. Het was wat anders geweest als ze als sub geboekt waren :P

• Winning
Waarderingen: brutus257 en RickHuissen
Nogmaals, ik heb ook maar wat zitten klooien haha. Maar ik dacht ik maak er een redelijke overlap (voor zover mogelijk) dat de genres een beetje in elkaar overvloeien. Bijvoorbeeld niet the Plot in You tegelijk Electric Callboy, of Buffalo Traffic Jam tegelijkertijd met Kingfishr. Dat soort zaken, maar denk dat er nog wel enorm veel gaat verschuiven. + Een beetje gelet op populariteit

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Nogmaals, ik heb ook maar wat zitten klooien haha. Maar ik dacht ik maak er een redelijke overlap (voor zover mogelijk) dat de genres een beetje in elkaar overvloeien. Bijvoorbeeld niet the Plot in You tegelijk Electric Callboy, of Buffalo Traffic Jam tegelijkertijd met Kingfishr. Dat soort zaken, maar denk dat er nog wel enorm veel gaat verschuiven. + Een beetje gelet op populariteit
en toch enorm bedankt! Altijd overzichtelijker om zo aan te duiden wie je wil zien!

Ik denk ook dat je heel goed in de buurt zit! Als het zo blijft lijk ik weinig clashes te hebben

Dat laatste kan best zo zijn, maar je kan hem ook omdraaien: Dat Reeves hier in speelt betekend niet dat het slecht is. Een beetje geluisterd, en ik vind het in elk geval niet minder (of beter) dan veel andere bands die op die plek op de poster staan. Dus weinig mis mee zou ik zeggen. Het was wat anders geweest als ze als sub geboekt waren :P
Precies laten we niet doen of dit de meeste matige act is terwijl we ook Roxy Dekker op het hoofdpodium gaan zien. Klinkt prima en een van de grootste acteurs ooit op het podium hebben staan is gewoon een goede boeking marketingtechnisch gezien.

Is toch juist een naam die perfect bij het huidige Pinkpop past en ook nog is heel groot is? Populair, pop, spreekt jeugd aan, radiovriendelijk.
Het is niet mijn smaak, maar volgens mij voor Pinkpop een prima boeking.

Daarnaast vind ik ook wel wat van bands die mede populair zijn door filmsterren.. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het bij Dogstar nog meevalt, zeker met de positie die ze denk ik krijgen op Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Is toch juist een naam die perfect bij het huidige Pinkpop past en ook nog is heel groot is? Populair, pop, spreekt jeugd aan, radiovriendelijk.
Het is niet mijn smaak, maar volgens mij voor Pinkpop een prima boeking.

Daarnaast vind ik ook wel wat van bands die mede populair zijn door filmsterren.. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het bij Dogstar nog meevalt, zeker met de positie die ze denk ik krijgen op Pinkpop.
Ja, exact dat. Ook niet mijn muziek, maar voor het festival zeker geen matige boeking. Zolang ze maar niet te hoog staat natuurlijk.

Ja, exact dat. Ook niet mijn muziek, maar voor het festival zeker geen matige boeking. Zolang ze maar niet te hoog staat natuurlijk.
En dat vindt ik nou zo leuk aan Pinkpop. De verscheidenheid en de populariteit van de artiesten. Met vier podia altijd een uitwijk mogelijkheid.
Voor mij zitten er ook dingen tussen waar ik niet zoveel mee heb, maar ik ga daar hier niet uitgebreid zuur over doen.

In tegenstelling tot anderen heb ik mij vanmorgen niet met azijn gewassen.🤣

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ga die zondagavond lekker knallen bij Fat Dog als je nog in dubio bent/geen goede plek foor de afsluiter hoeft te hebben :cool:

Users who are viewing this thread