Pinkpop 2026

Dat gezegd hebbende vind ik wel dat ze redelijk geslaagd zijn om een sterk programma neer te zetten over het hele weekend. Of ik er een los dagkaartje voor zou kopen weet ik niet, maar lijkt me toch dat die zondag nog wel gaat loslopen.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Hij heeft een punt, het zijn echt overblijfselen ben ik bang. Vergelijk dit eens met de Slope op Werchter 😅
Ja, maar als je de vergelijking met Werchter maakt, kan je objectief niet tot een andere conclusie komen dat Werchter een klasse hoger is gaan spelen dan Pinkpop. Maar goed, die conclusie heb ik wel voor mezelf geaccepteerd. Ik zeg ook niet dat de Stage 4 namen maken dat een ticket wel of niet gekocht gaat worden, maar zoals ik eerder aangaf, er staan toch een paar namen die ik wel even nader wil luisteren. Wellicht komt daar nog iets moois uit. Of blijkt inderdaad de conclusie dat het erg matig is. Maar de onbekendheid maakt voor mij dat ik die conclusie nu niet kan trekken.

• 100
Waarderingen: Timmetje en elo
Gaan deze namen nog een verschil maken in de ticketverkoop ? Of is de race gelopen ? Is buro PP/Mojo tevreden met de verkoop t.n.t. en/ of de focus op komend jaar richtten ?
Verwacht nou niet dat deze namen mensen over de streep gaat trekken. Vind het vanaf afgelopen jaar veel makkelijker om ook veel op Stage4 te checken, dus hoop dat ze die gewoon weer bij de tent neerzetten.

• Leuk
Waarderingen: Ron1966Rock
Verwacht nou niet dat deze namen mensen over de streep gaat trekken. Vind het vanaf afgelopen jaar veel makkelijker om ook veel op Stage4 te checken, dus hoop dat ze die gewoon weer bij de tent neerzetten.
inderdaad, ik heb vorig jaar echt veel gezien van stage 4. Zou nooit gebeurd zijn toen die zo afgelegen ver weg lag.
Wel zou ik het fijn vinden als ook daar wat meer schaduwplek was , want dat was er toch net te weinig afgelopen jaar, waardoor veel mensen in de brandende zon moesten staan...

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Benieuwd hoe dit er gaat uitzien in een timetable. Het zwaartepunt lijkt me toch elke dag vooral aan 't eind de liggen.

Vergeleken met de Slope van Werchter is dit natuurlijk echt stukken minder, maar ook Stage 4 van Pinkpop heeft er wel eens slechter bij gestaan. Prima line up, maar als dit dan het max haalbare is voor Pinkpop zal ik voorlopig nog geen stap in Landgraaf zetten.

Stage 4 is toch vooral fijn als er iets op een amder podium staat wat je echt niet trekt. Of als achtergrond terwijl.je wat eet.
Soms ontdek je iets, maar ik ben al blij als er 1 naam staat die ik al.ken
Ik ga alleen zaterdag en ben blij met Wodan Boys. Rest nog even inluisteren

Vergeleken met de Slope van Werchter is dit natuurlijk echt stukken minder, maar ook Stage 4 van Pinkpop heeft er wel eens slechter bij gestaan. Prima line up, maar als dit dan het max haalbare is voor Pinkpop zal ik voorlopig nog geen stap in Landgraaf zetten.
Wat zoek je dan om.je over de streep te trekken.
Ze hebben echt een prima line-up.dit jaar

Heb wel het vermoeden dat ik mijn tijdschema grotendeels kan vullen met op en neer lopen tussen Zuid en Noord met wellicht een enkele uitstap naar de tent.

Ben vooral benieuwd naar de spot voor (alinea 4) The Beaches, Dogstar, Haevn, Max Mcnown, My Baby, The Plot in You en Sleep Theory of dat clashes in mijn tijdschema gaat creëren.

Vandaar wel heel benieuwd naar het tijdschema...

Users who are viewing this thread