Pinkpop 2026

Kneecap doet op 15dagen tijd 10 Europese shows tot aan Pinkpop. Kan gerust nog eentje bij, al weet ik niet of zij geboekt zouden worden door PP door alle commotie rond hen. Zou ik wel toejuichen alleszins, want lijkt me live geweldig
Zo'n politiek geladen band lijkt mij een complete mismatch met Pinkpop. Vind de muziek zelf ook niks dus mogen wegblijven

Een vergezochte gok, maar toch even noemen: Placebo teaset al een tijdje dat er iets aankomt. Ik vermoed/hoop een nieuw album, met hopelijk een tour. Ik zag ze jaren terug op Pinkpop. One can dream!

Daarnaast denk ik dat eerder genoemde Ist Ist mooi zal passen op de dag van The Cure.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
ik zie hier regelmatig Son Mieux voorbij komen, maar dan hoop ik toch liever op Wodan Boys.
Twee leden van Son Mieux spelen daarin.
Oh grappig, dat wist ik niet.
Ik geef ze groot gelijk dat ze wat ruigers willen spelen dan enkel Son Mieux. Al zijn het beide bands die prima passen op Pinkpop

• Leuk
Waarderingen: Ron1966Rock
Als de naam een discussie gaat aanwakkeren waarom deze zo hoog staat, ga ik totaal buiten het doosje denken 😈
The Prodigy is de daadwerkelijke zaterdag headliner. The Cure van 20:00 tot 22:30 en daarna The Prodigy van 22:35 tot 23:55 😜
Iemand die hier iets tegen zou hebben dan? Is prima voor mij hoor, maar als The Prodigy er staat, dan ook liefst op dat uur šŸ‘

Al bijna 10 dagen geen Dennis gespot hier trouwens. Hopelijk dat de nieuwe namen hem uit zijn holletje trekken... :p

Users who are viewing this thread