Pinkpop 2026

1 van de andere dagen mist nog een Noordafsluiter toch? Hoeft niet perse op de zondag.
Nee, niet perse, maar EC werd hierboven in één adem samen met Di-rect genoemd. Dan is het maar net hoe je dat dan weer interpreteert.
Of je slaat de spijker op z'n kop
Of je slaat de plank volledig mis.

Nee, niet perse, maar EC werd hierboven in één adem samen met Di-rect genoemd. Dan is het maar net hoe je dat dan weer interpreteert.
Of je slaat de spijker op z'n kop
Of je slaat de plank volledig mis.
Ja, omdat Direct (ook?) een Noordafsluiter is. Als dat voor EC ook geldt heb je twee relatief zwakke Noordafsluiters.

Limp Bizkit moet je als Pinkpop zijnde natuurlijk gewoon doen op de zondag. Halverwege de dag, uurtje op mainstage. Dat het niet zo goed (ik zal positief blijven hè) was in 2024, doet er dan niet zo toe.

• Haha
Waarderingen: Loek123
Limp Bizkit moet je als Pinkpop zijnde natuurlijk gewoon doen op de zondag. Halverwege de dag, uurtje op mainstage. Dat het niet zo goed (ik zal positief blijven hè) was in 2024, doet er dan niet zo toe.
Eisen die niet meer tegenwoordig? Overal hoge spots

Ik hoop op Bush, Two Door Cinema Club, The Kooks of David Gray (tent).
Ik ben bang voor EC, Rondé, Son Mieux
Halsey is niet mijn smaak, maar lijkt me onderhoudend.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Maria en brutus257
Ik vind Di-rect echt wel goed en kende ze niet voor de aankondiging van Pinkpop. Afsluiter Noord is wat overdreven maar is geen drama!
Daarnaast vind ik Suzan en Freek echt wel top. Ben een echte fan en dus ook ontzettend blij dat ze er staan.
Roxy Dekker vind ik dan persoonlijk weer verschrikkelijke muziek.
Maar de max dit jaar is Yungblud en de Foo's. En hoor liever 21 Pilots dan The Cure.
Ik wil maar zeggen dat muzieksmaken kunnen verschillen en dat niet iedereen alles leuk kan of moet vinden. Mijn muzieksmaak is heel breed en vind dat PP dit jaar al een topaffiche heeft. Voor mij zou er zelfs niks meer bij moeten om een topweekend te hebben.
Dus aan alle mensen waarbij het glas altijd halfleeg is, probeer wat positiever in het leven te staan.
Dat is voor iedereen aangenamer.

Zou echt jammer zijn als AB niet komt, al lijkt het inderdaad niet te passen. Was zelf ziek zondag, dus moeten missen... Wel bizarre stap overigens. Van 17.000 in de Ziggo naar 3.000 in de grote zaal van 013.

Dan zou de komst van Electric Callboy, en misschien zelfs LB, wel iets goed maken.

Zou echt jammer zijn als AB niet komt, al lijkt het inderdaad niet te passen. Was zelf ziek zondag, dus moeten missen... Wel bizarre stap overigens. Van 17.000 in de Ziggo naar 3.000 in de grote zaal van 013.

Dan zou de komst van Electric Callboy, en misschien zelfs LB, wel iets goed maken.
Die Ziggo zat lang niet vol.

Limp Bizkit stond vorige keer als sub Noord geloof ik. Toen was dat prima qua spot en inmiddels zou ik zelfs durven stellen dat nog een plekje lager ideaal zou zijn. Maar gezien de populariteit van nostalgie zal het eerder hetzelfde of hoger zijn als ze komen. Van mij mogen ze wegblijven, na 1x heb ik het wel gezien 😇

• Leuk
Waarderingen: Maria
013 en Oosterpoort hè niet alleen de 013.
Limp Bizkit stond vorige keer als sub Noord geloof ik. Toen was dat prima qua spot en inmiddels zou ik zelfs durven stellen dat nog een plekje lager ideaal zou zijn. Maar gezien de populariteit van nostalgie zal het eerder hetzelfde of hoger zijn als ze komen. Van mij mogen ze wegblijven, na 1x heb ik het wel gezien 😇
Limp bizkit verkocht wel met gemak de ziggo uit afgelopen jaar en staat nu overal als headliner, begrijp zelf ook niet waar ze die populariteit aan te danken hebben maar lijkt me dat ze niet komen voor minder dan north headliner

Goh, kleine namen worden hier naar mijn gevoel opt forum niet vaak vernoemd, maar overpass zag ik wel al paar keer voorbij komen. Als ik kijk naar de Slope namen van Werchter, dan zit daar ook wel wat moois tussen dat mag overkomen: Pup, The Reytons, NewDad, House Of Protection, …
Pup en overpass zie ik eerlijk gezegd toch niet gebeuren. De eerstgenoemde zit dat weekend nog in Amerika en de laatstgenoemde staat al op Dauwpop…

Limp bizkit verkocht wel met gemak de ziggo uit afgelopen jaar en staat nu overal als headliner, begrijp zelf ook niet waar ze die populariteit aan te danken hebben maar lijkt me dat ze niet komen voor minder dan north headliner

Stukje nostalgie vooral? Als je de shows voorbij ziet komen, bij de meeste ontploft het dak er nog af. Op PP in 2024 was het niet geweldig, maar als iemand die is opgegroeid in die generatie altijd wel welkom. Keer een band als SOAD mag ook zeker.

Nog wat namen in de mix gooien die ik graag zou zien aangekondigd worden zometeen, met kleine onderbouwing:

- Paleface Swiss en Landmvrks staan de dinsdag voor Pinkpop in Mannheim, Duitsland. Landmvrks op Noord/Zuid en Paleface Swiss in de Tent of head Stage4 als ze dat nog willen; zou gruwelijk zijn 🔥

- Kneecap doet op 15dagen tijd 10 Europese shows tot aan Pinkpop. Kan gerust nog eentje bij, al weet ik niet of zij geboekt zouden worden door PP door alle commotie rond hen. Zou ik wel toejuichen alleszins, want lijkt me live geweldig 💃

Is Dermont
Nog wat namen in de mix gooien die ik graag zou zien aangekondigd worden zometeen, met kleine onderbouwing:

- Paleface Swiss en Landmvrks staan de dinsdag voor Pinkpop in Mannheim, Duitsland. Landmvrks op Noord/Zuid en Paleface Swiss in de Tent of head Stage4 als ze dat nog willen; zou gruwelijk zijn 🔥

- Kneecap doet op 15dagen tijd 10 Europese shows tot aan Pinkpop. Kan gerust nog eentje bij, al weet ik niet of zij geboekt zouden worden door PP door alle commotie rond hen. Zou ik wel toejuichen alleszins, want lijkt me live geweldig 💃
Hoezo commotie vorig jaar was Bob Vylan ook op Pinkpop

Users who are viewing this thread