Pinkpop 2026

Ik weet het. Kensington wordt sub!
Hmmm... dat zou denk ik geen discussie opleveren (naar mijn inzien geen voorstanders in dit forum)

Vandaar dat ik ook wel benieuwd ben, voor mij is niks in het negatieve een discussie waard omdat ik al content ben met wat er nu staat!

Stage 4 namen kijk ik naar uit, maar wat de overige plekken nog gaat bezetten zegt mij niet zoveel! Tenzij een topact als Wunderhorse, Gurriers etc. Word aangekondigd dat zou voor mij de kers kunnen zijn!

Zoals mijn maatje al zei: de sub naam voor de zaterdag zal een discussie gaan losbarsten of het niet te hoog staat voor de Pinkpop normen! We gaan het meemaken!
Als ze dat van te voren al weten, begrijp ik niet zo goed waarom ze het dan zo boeken?

De Foo´s eerste single was ook wel leuk, maar de tweede van afgelopen week is ook niet veelbelovend voor een denderend nieuw album. Creëert ook niet echt een hype voor mijn gevoel om maar naar Pinkpop te gaan om ze te zien. Laten we hopen dat Pinkpop verrast met een sterke undercard morgen.

Zoals mijn maatje al zei: de sub naam voor de zaterdag zal een discussie gaan losbarsten of het niet te hoog staat voor de Pinkpop normen! We gaan het meemaken!
Over Davina Michelle hoeven we waarschijnlijk niet te discussiëren, die staat op Hurricane en Southside.

• Sad
Waarderingen: Festivaltime
Electric Callboy en Di-rect zou wel vrij matig zijn op zulke hoge plekken. Dan zijn toch 2 van de 6 bovenste plekken flink ondermaats
EC wel de band die die spots overal aan het claimen is anderzijds.
Waar spreken we eigenlijk over? Over de spot op het andere podium voor de headliner of de spot voor de headliner op hetzelfde podium?

Waar spreken we eigenlijk over? Over de spot op het andere podium voor de headliner of de spot voor de headliner op hetzelfde podium?
Noordafsluiter, dus in zekere zin de co-headliner.

Volgens de geleerden:
Yungblud op South
Di-rect op North afsluiter
Foo's op South.

Daar past EC niet meer tussen, hooguit in de tent of ervoor.

Users who are viewing this thread