Pinkpop 2026

Mijn enige probleem met deze line-up is de plek die Di-Rect lijkt te krijgen. Maar opzich niet onlogisch, want 'goedkopere' vulling op de Foo Fighters dag waarvan ze verwacht hadden dat die wel uit zou verkopen. Voor mij jammer, vanuit de organisatie te verdedigen
Heb ik ook, maaaaar ik herhaal, als Fat Dog terwijl de Tent mag slopen vind ik het geniaal geprogrammeerd 🐶

• Leuk
Waarderingen: Cathal McPherson
Wat zijn de namen naast Electric Callboy, Halsey en Alter Bridge die vaak genoemd worden die we verwachten?
Goh, kleine namen worden hier naar mijn gevoel opt forum niet vaak vernoemd, maar overpass zag ik wel al paar keer voorbij komen. Als ik kijk naar de Slope namen van Werchter, dan zit daar ook wel wat moois tussen dat mag overkomen: Pup, The Reytons, NewDad, House Of Protection, …

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja, hier en daar, maar de kritiek verbleekt toch bij wat ik hier de laatste jaren soms las.

Had toch echt het gevoel dat mensen heel erg enthousiast zijn met wat er staat. Een te hoge Di-rect op een dag die ook al Foo Fighters (en Yungblud) heeft als grootste kritiekpunt, is toch veelzeggend.
Ja! Puike line-up en veel meer lof inderdaad, denk dan ook dat de kaartverkoop aan het eind prima zal zijn! Al hadden ze natuurlijk gehoopt dat dit nu al zou zijn!

Ik blijf hopen op Halsey, Renee Rapp en Jade als pop vrouwen. Hebben allemaal nog een gaatje 🙏🏼
Had gehoopt dat Shaboozey en Adam Lambert wat gingen inhalen maar lijkt helaas geen sprake van

• Leuk
Waarderingen: Chicken
Zoals mijn maatje al zei: de sub naam voor de zaterdag zal een discussie gaan losbarsten of het niet te hoog staat voor de Pinkpop normen! We gaan het meemaken!

Zoals mijn maatje al zei: de sub naam voor de zaterdag zal een discussie gaan losbarsten of het niet te hoog staat voor de Pinkpop normen! We gaan het meemaken!
Oh ik had alleen gelezen discussie starten, niet over of het te hoog zou staan 🤔 hmmm

Ik blijf hopen op Halsey, Renee Rapp en Jade als pop vrouwen. Hebben allemaal nog een gaatje 🙏🏼
Had gehoopt dat Shaboozey en Adam Lambert wat gingen inhalen maar lijkt helaas geen sprake van
Renée Rapp begint blijkbaar pas met haar rondje 2 juli zo lijkt het.

Verassend kleine zaal, maar kun je dan wel afschrijven helaas

Midden in festivalseizoen waardoor veel potentiële bezoekers passen omdat het wel even genoeg geweest is. Bovendien 4 maanden na hun Ziggo show waardoor ook weer veel zullen afhaken.

Wat verwachten we nog qua NL inbreng? Ik gok op iets van Davina Michelle, Kensington, Dotan, Another Now, Son Mieux, Jett Rebel en Ploegendienst ofzo.

Users who are viewing this thread