Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou mooi zijn als er voor de "usual suspects" niks te zeuren valt en ze met knallers van namen komen. Dan blijft alleen het steeds terugkomend gezeur op eerder gezeur over en kunnen we uiteindelijk positief richting juni.
Bereid je maar vast voor op morgen, want de usual suspects zitten alweer klaar om PP heerlijk af te zeiken. Ach ja hebben die gasten ook weer een verzetje gehad en daar worden ze blijkbaar blij van, best zielig toch?!
Zou mooi zijn als er voor de "usual suspects" niks te zeuren valt en ze met knallers van namen komen. Dan blijft alleen het steeds terugkomend gezeur op eerder gezeur over en kunnen we uiteindelijk positief richting juni.
Ja, hier en daar, maar de kritiek verbleekt toch bij wat ik hier de laatste jaren soms las.
Had toch echt het gevoel dat mensen heel erg enthousiast zijn met wat er staat. Een te hoge Di-rect op een dag die ook al Foo Fighters (en Yungblud) heeft als grootste kritiekpunt, is toch veelzeggend.
Ja eens. Maar laten we eerst maar zien wat morgen gaat doen voor we straks weet als te negatief bestempeld worden. Misschien zitten daar wat namen bij die twijfelaars de juiste kant op duwen.
Ja eens. Maar laten we eerst maar zien wat morgen gaat doen voor we straks weet als te negatief bestempeld worden. Misschien zitten daar wat namen bij die twijfelaars de juiste kant op duwen.
Ja, dat is wel pijnlijk inderdaad. Met The Cure en FF hadden ze niet heel veel beters kunnen doen. Dat het telkens duurder en duurder wordt, lijken wel alle festivals te merken. Dan komt daar wel bij dat Pinkpop de laatste jaren wel wat volk is kwijtgeraakt. Toch wel benieuwd hoe de kaartverkoop is. Als Pinkpop met deze lineup slecht verkoopt, is de toekomst wel lastig.
Ben ook benieuwd hoe de nieuwe plek van Stage 4 mij bevalt, ging er de jaren dat ik bij Pinkpop was niet veel langs omdat het zover van de rest af stond. Hopelijk bevallen de namen en de plek!
Mijn enige probleem met deze line-up is de plek die Di-Rect lijkt te krijgen. Maar opzich niet onlogisch, want 'goedkopere' vulling op de Foo Fighters dag waarvan ze verwacht hadden dat die wel uit zou verkopen. Voor mij jammer, vanuit de organisatie te verdedigen
Vorige keer heeft Jan Smeets nog lopen toeteren dat The Cure niet meer op zijn festival past. Niet dat het meespeelt. Maar volgens mij is er klimaat gecreëerd dat zo’n acts momenteel moeilijker “pakken” op Pinkpop.