Pinkpop 2026

Inmiddels al bekend waarom de Pinkpop gig niet (meer) in de tourlijst van The Pretty Reckless staat? Ik heb Taylor geappt, maar ze reageert niet…

Inmiddels al bekend waarom de Pinkpop gig niet (meer) in de tourlijst van The Pretty Reckless staat? Ik heb Taylor geappt, maar ze reageert niet…

Dat gebeurt volgens mij wel vaker bij artiesten. Niet te veel achter zoeken, zou ik zeggen

AFAS is al uitverkocht (op wat rolstoelplaatsen na) en na de eerdere zegetocht op BKS en Lowlands is Pinkpop een logisch vervolg.

Pinkpop boekt wel vaker iets alternatievere indienamen die net zo goed op BKS of DTRH kunnen staan (of daar al hebben gestaan). Wet Leg, Giant Rooks, the Beaches, Fat Dog en Royel Otis dit jaar bijvoorbeeld.

Past Big Thief prima tussen.

Big Thief is wel een stuk kwetsbaarder en alternatiever qua muziek dan een Wet Leg of Fat Dog. Ik weet niet zo goed of dat op Pinkpop gaat werken.

• Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93
AFAS is al uitverkocht (op wat rolstoelplaatsen na) en na de eerdere zegetocht op BKS en Lowlands is Pinkpop een logisch vervolg.

Pinkpop boekt wel vaker iets alternatievere indienamen die net zo goed op BKS of DTRH kunnen staan (of daar al hebben gestaan). Wet Leg, Giant Rooks, the Beaches, Fat Dog en Royel Otis dit jaar bijvoorbeeld.

Past Big Thief prima tussen.
The Beaches en Royal Otis zijn natuurlijk geen alternatieve indienamen

Als de Afas al uitverkocht is, wat staat een boeking op Pinkpop dan nog in de weg.
Sluit perfect aan bij hun laatste optreden in Luxemburg.

Users who are viewing this thread