Pinkpop 2026

We hopen hier vaak op rockmuziek (bandjes) em dan worden t TikTok Singer/songwriters.
Alter Bridge of Placebo zou ik heerlijk vinden, toch geloof ik er niet echt in

Laatst bewerkt:
Alter bridge en Placebo zie ik niet heel goed meer ergens passen. Zijn toch gewoon bands formaatje Ziggo dome. Maar als ze er toch staan maakt het mij heel blij!

Alter bridge en Placebo zie ik niet heel goed meer ergens passen. Zijn toch gewoon bands formaatje Ziggo dome. Maar als ze er toch staan maakt het mij heel blij!
Placebo kreeg de Ziggo de laatste passage toch ook niet meer gevuld, of heb ik een andere band in mijn hoofd. 😅 013 was toen erg tof in elk geval dus ik zou het wel toejuichen, hopelijk dan wel met een andere setlist.

Dat we het nu nog over een Placebo en Alter Bridge gaan hebben terwijl ze beide niet gaan komen....

Voor beide is er lijkt me geen plek meer, Alter Bridge speelt de gehele tour niet 3 dagen achter elkaar dus ook dat weekend niet. Myles behoud deze rust ivm zijn stem.

Lijkt me dat er op de line up geen plek meer is voor beide.

Mogen van mij zeker komen daar niet van. Beide al een tijdje niet meer gezien dus zeer welkom, maar niet realistisch.

Dan gooi ik er nog een in.

Een van de hoofdacts uit 1981 doet over een twee weken tour in Europa.

Is met de festivals aanwezig dus lekker een uurtje gitaargeweld van Michael Schenker!!

• Leuk
Waarderingen: brutus257
En Tom Morello? Speelt festivals in Frankrijk en België, maar in NL staat alleen Doornroosje op de rol op de 22e. En hij speelt op meerdere momenten tijdens zijn tour 3 achtereenvolgende dagen. Zou daardoor zowel op vrijdag als op zondag nog kunnen komen.

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545
Ik ga toevallig over een paar weken met wat maten naar Alter Bridge. Niet dat het ook maar ooit gebeurt, maar ik zal opletten of ze niet een see you naast de berg in Landgraaf, ertegenaan gooien.

De Ziggo is trouwens niet uitverkocht, dus in die zin zou het wel logisch zijn dat Pinkop nog even wacht met hun bekendmaken.

Doe ik er ook nog een bij, The Hives? Spelen wel op Hellfest op zondag dus zou nog vrijdag of zaterdag kunnen.

Denk alleen dat we met een beetje geluk maar 1 van deze gitaaracts gaan krijgen, en meer aan pop-acts moeten gaan denken.

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Doe ik er ook nog een bij, The Hives? Spelen wel op Hellfest op zondag dus zou nog vrijdag of zaterdag kunnen.

Denk alleen dat we met een beetje geluk maar 1 van deze gitaaracts gaan krijgen, en meer aan pop-acts moeten gaan denken.
Alsjeblieft niet, is wat mij betreft de meest irritante frontman die er is.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Users who are viewing this thread