Pinkpop 2026

Zou het echt waardeloos vinden om heen en weer te moeten rennen van Yungblud naar Alter Bridge en Foo Fighters, dan liever Di-Rect er tussen

Alter Bridge, Bush of de Cavalera broertjes. Doen er allemaal niet meer toe, maar ok voor de zondag.

Dit is mijn fanposter met een aantal van mijn favoriete artiesten. Ik beschouw hen als kanshebbers, omdat ze de laatste tijd veel momentum hebben en goed aansluiten bij wat je op grote festivals verwacht. Ben benieuwd naar jullie mening!

mijn favoriete kanshebbers die al bekend zijn is
Dean lewis Damiano David Robbie Williams Olivia Rodrigo Paul mccartney en Lewis Capaldi

Hoppelijk maken ze deze artiesten ook bekend het zou een mooie pinkpop editie zijn
ga je echt in ieder topic op dit forum die AI-slop posten?

Dit is mijn fanposter met een aantal van mijn favoriete artiesten. Ik beschouw hen als kanshebbers, omdat ze de laatste tijd veel momentum hebben en goed aansluiten bij wat je op grote festivals verwacht. Ben benieuwd naar jullie mening!

mijn favoriete kanshebbers die al bekend zijn is
Dean lewis Damiano David Robbie Williams Olivia Rodrigo Paul mccartney Green day en Lewis Capaldi

Hoppelijk maken ze deze artiesten ook bekend het zou een mooie pinkpop editie zijn
Ik denk dat je helemaal gelijk gaat krijgen.

• Haha
Waarderingen: RubenJS

Users who are viewing this thread