Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
goeie keuze! doubt is een oudje van t eerste uur die ze sinds vorige tour ineens weer live gingen spelen. vond m in de ziggo heerlijk, bijna EDM achtig genre dat nummer.
En dat mixen met de stijlen doen ze vaak ja, ook qua tempo in een nummer. Check anders het nummer 'the judge'. gaat alle kanten op. Daardoor lijkt het soms wat minder toegankelijk dan zoete koek muziek maar eenmaal later waardeer je het juist meer (in mijn opinie)
Mojo & The Kitchen Brothers (Stage 4) / Sam Bettens (toert zonder K's Choise in 2026) (stage 4 of tent) / Zornic (tent) / Compact Disk Dummies (tent), Selah Sue (Noord) (heel geslaagde passage op PP enkele jaren geleden). Een paar leuke Belgische opties .
Mojo & The Kitchen Brothers (Stage 4) / Sam Bettens (toert zonder K's Choise in 2026) (stage 4 of tent) / Zornic (tent) / Compact Disk Dummies (tent), Selah Sue (Noord) (heel geslaagde passage op PP enkele jaren geleden). Een paar leuke Belgische opties .
Kan ook maar Sons zie ik al op de Gladiolen dit jaar. Dus da hoeft niet op PP . Sylvie Kreusch is nog niet zo lang geleden natuurlijk. Een combinatie van uw en mijn namen kan ook natuurlijk .
De deadline van de Festileaks CropTop100 zit eraan te komen. Jullie hebben nog anderhalve dag om jullie top50 muziek van vrouwen in te leveren.
Vandaag nog heeft @Royke een mooie lijst ingeleverd en ook @JB. is nog bezig om zijn lijst in te leveren. Wie volgen er nog en brengen het totaal naar 60 ingezonden lijsten?!
Ga snel snel snel naar onderstaande topic en draag bij aan de lijst:
Naar aanleiding van de discussie in het Top2000 topic en de weinige hoeveelheid vrouwen in de Top2000 (met specifiek binnen de top100) gaan wij hier op het forum een top100 samenstellen met alleen maar muziek gemaakt / gezongen door vrouwen.
Net als bij de Tijdloze Lijst van Wesley ook hier geen beperking op het aantal nummers in je lijst, maar weet wel dat alleen de bovenste 50 nummers punten krijgen (50, 49, 48, etc). Dit zodat het voor mij nog een beetje behapbaar is om te verwerken (geen...
Voor het eerst in jaren weer eens een kaartje voor Pinkpop gescoord. Voor de zaterdag. Mijn partner is sinds de vorige keer deels rolstoelafhankelijk geworden, dus dat wordt wel even anders. De laatste keer dat we er waren was toen Fleetwood Mac er speelde - even opgezocht dat dat in 2019 was. We wonen soort van in de buurt en zeker als tiener (in de late jaren nul) ging ik regelmatig, dus dat zegt wel genoeg over wat we de vorige jaren van het programma vonden.
Zin in wel, dit keer. Ik ga nu vooral voor The Cure (de laatste keer dat ze er stonden vond ik de rest van het programma niks aan en ben ik daarom niet geweest) en Franz Ferdinand. Editors en Idles zijn mooie meepakkers. Hopelijk komen er nog wat leuke namen bij.
Zou tof zijn zeg. Maar ik hoop dat ze ook op de vrijdag en zaterdag nog een dergelijke lekkere stevige act erbij zetten. Zondag wordt wel behoorlijk stacked zo voor mij
Dat zou de zondag echt fantastisch maken! Ik verwachtte eigenlijk niet dat er nog een grote band bij zou komen maar nu begin ik er toch in te geloven! Wat denken we ervan om op de zaterdag gewoon nog Twisted Sister toe te voegen? Of doen die niet 2 dagen achter elkaar?
Nee ik vond het in 2011 een mooie noord-head en ze verdienen zeker wel een plekje op Pinkpop, maar ik vind ze de laatste jaren toch zeker niet meer (muzikaal) relevant genoeg voor een hoge spot.