Pinkpop 2026

the killers zou toch kunnen? Als de cure misschien toch niet meer gaat ivm overleden gitarist. En nu werkt de chatbot al niet meer als je het probeert, dat zouden ze niet weg hebben gedaan als de chatbot alleen maar onzin uitkraamt lijkt me.
Of juist wel. De chatbot weghalen omdat deze alleen maar onzin uitkraamt. Zo krijg je allemaal 'nep' berichten (niet om festileaks aan te vallen) maar zo'n artikelen vermijd je dan wel. En zo vermijd pinkpop ook kritiek van mensen die die artikelen voor waarheid aanzien

the killers zou toch kunnen? Als de cure misschien toch niet meer gaat ivm overleden gitarist. En nu werkt de chatbot al niet meer als je het probeert, dat zouden ze niet weg hebben gedaan als de chatbot alleen maar onzin uitkraamt lijkt me.
Bij mij was de melding bij The Killers juist "Dat zou ik niet weten..."

Vanmiddag werd zelfs op 3fm benoemd dat de chatrobot van Pinkpop Halsey, De Staat en Electric Cowboy had bevestigd
Wild West Horse GIF by George Strait

• Haha
Waarderingen: MadMandra27 en Oasiss
Over een paar weken pas?? Ik had toch echt wel op aanstaande week gehoopt voor nieuwe namen...
Zoals ze zelf ook al aangeven, zijn ze nu eerst heel druk met de hoempapasoap, die carnaval heet. Daarna misschien de aandacht weer een keer verleggen op Pinkpop.

Ik hoop dat ze met weken er 2 bedoelen. Zou toch niet zo zijn dat alle andere festivals nieuwe namen aankondigen en dat Pinkpop er weer niet van geleerd heeft en er later achteraan hobbelt.

Er zit een act tussen die blijkbaar nog niet aangekondigd wil worden. Blijf het vreemd vinden dat ze daarom een paar weken met een hele rits namen wachten.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread