Pinkpop 2026

Als Tom Morello 4 dagen achtereen wil spelen, dan is hij.voor de zondag een optie.
Wat mij betreft mogen er ook wel een aantal dance acts bij.
Nederlandse meuk voldoende.

Ben dan ook wel benieuwd naar het verkoop hoe zouden de cijfers zijn verwacht dat vrijdag erg achterloopt op de andere 2 dagen en hoeveel weekend tickets er zijn verkocht

Ben dan ook wel benieuwd naar het verkoop hoe zouden de cijfers zijn verwacht dat vrijdag erg achterloopt op de andere 2 dagen en hoeveel weekend tickets er zijn verkocht
In elk geval, onder de doelen dat ze zichzelf gesteld hebben momenteel, zonder in detail te kunnen gaan. Maar er is nog tijd genoeg natuurlijk.
Heb al horen vallen dat het langer wachten met aankondigen nu weer het probleem zou kunnen zijn, dat fans al tickets hebben voor Foo's in oa Berlijn.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
In elk geval, onder de doelen dat ze zichzelf gesteld hebben momenteel, zonder in detail te kunnen gaan. Maar er is nog tijd genoeg natuurlijk.
Heb al horen vallen dat het langer wachten met aankondigen nu weer het probleem zou kunnen zijn, dat fans al tickets hebben voor Foo's in oa Berlijn.
Oef ben benieuwd wat ze dan gaan doen om het te repareren of wat de consequentie gaan zijn

Zeker met prijsbeleid (geen verhoging) een duidelijk teken dat ze hebben ingezet op uitverkopen. Zijn alleen veel te laat met aankondigen. Veel potentiële bezoekers hebben al een keus gemaakt voor een ander festival (Graspop, Werchter).

The Cure fans aan RW kwijtgeraakt en Foo Fighter fans een Berlijn plus dat ze later als de rest waren dus mensen voor zekerheid kozen. Echter denk ik dat der nog een groter probleem is en dat is Pinkpops imago ze zijn gewoon niet meer De festival van Nederland en dat proberen ze nu weer te worden maar dat zal tijd kosten en hopelijk hebben/krijgen ze die want wat zou het zonden zijn als Pinkpop kleiner word of niet meer kan bestaan. Denk dat we op de vrijdag wel echt een rustige weide gaan krijgen als die de 3 grote gaan zijn van de dag.

Het is nog vroeg he... Denk dat finaal alles in combinatie met Foo's het wel goed zal doen en die inhaalbeweging zal volgen (weekendtickets en dagtickets).
Maar je gaat niet elk jaar zo'n trekker hebben die alles kan goedmaken als het moet.

Ze hadden gewoon vanaf oktober al moeten beginnen met aankondigen van The Cure en mee moeten gaan met die touraankondiging van de Foo's. Beetje op de hypetrain mee.
Zeker, dit heeft hun alleen maar omzet gekost.Schijnbaar willen ze alle 3 headliners in eenkeer presenteren en dan maar hopen dat er genoeg weekendtickets worden verkocht, maar ja met die imo zwakke vrijdag gaat die vlieger niet op of zie ik het verkeerd?

Zeker, dit heeft hun alleen maar omzet gekost.Schijnbaar willen ze alle 3 headliners in eenkeer presenteren en dan maar hopen dat er genoeg weekendtickets worden verkocht, maar ja met die imo zwakke vrijdag gaat die vlieger niet op of zie ik het verkeerd?
En dan hoog van de toren blazen in dat tenenkrommend interview. Dat gaat niks aan de verkoop veranderen, maar doe zoiets dan achteraf als het goed is verlopen.

Het is nog vroeg he... Denk dat finaal alles in combinatie met Foo's het wel goed zal doen en die inhaalbeweging zal volgen (weekendtickets en dagtickets).
Maar je gaat niet elk jaar zo'n trekker hebben die alles kan goedmaken als het moet.
Ja en dan nog. Tuurlijk kan het alsnog gewoon uitkopen, maar vind dit wel een teken aan de wand voor het festival dat ze niet pakweg binnen een paar dagen, of ik ga zelfs gul zijn, enkele weken uitverkoopt.

Ja en dan nog. Tuurlijk kan het alsnog gewoon uitkopen, maar vind dit wel een teken aan de wand voor het festival dat ze niet pakweg binnen een paar dagen, of ik ga zelfs gul zijn, enkele weken uitverkoopt.
Zou ook niet moeten kunnen zijn dat ze er bij Pinkpop zelf nu enorm verbaasd over zijn. Er is vast niet zo'n grote blinde vlek dat ze zich afvragen waarom de verkoop tegenvalt.

Users who are viewing this thread