Pinkpop 2026

CaS wel geen enkele internationale naam "afgepakt" van Pinkpop, behalve James Arthur en zo je wil Counting Crows. Al zag ik die laatste sowieso eerder naar Bospop gaan dan naar Pinkpop. Suzan & Freek ook aangekondigd voor CaS, maar die zie ik gewoon alles doen wat ze kunnen

Er touren ook niet echt drie grote rockbands voor mijn gevoel. Werchter heeft ook alleen The Cure staan. Daar gaat naast The Cure en de Foo's nog een popnaam bijkomen.
Kings of Leon is on tour ;)

Ander kaliber maar kan zich nog steeds manifesteren als headliner, net als bv een The Killers.
al zie ik beiden alleen als noodgreep, sub zou perfect zijn of afsluiter van het 2e podium.

Kensington kanshebber voor sub of vloek ik nu weer?😬
Gezien vorig jaar op de zwarte cross dat is nu helemaal ingekakt zonder echte publieksinteractie. Veel mensen liepen weg waaronder ik ook.
Begin deze maand nog als special guest op slotconcet van Rowwen Heze en toen ook sloeg het niet aan, terwijl ze een paar jaar eerder wel daar waren en toen ging het helemaal los, dus denk dat langzaam klaar is.

Rowwen heze zie ik dan wel weer eens komen.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Een naam die hier eerder wel paar keer voor bijkwam maar laatste tijd niet meer wordt genoemd: Bring me the Horizon. Kan nog steeds toch 👀
Acht de kans niet heel groot ze hebben donderdag hellfest en zaterdag graspop verwacht dat ze het daarbij houden dat weekend maar zou geweldig zijn

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Ben blij dat we Capaldi hebben ontweken en hoop echt dat PP maandag met een dijk van een affiche komt. Werchter valt in ieder geval tegen tot op dit moment.

Maarre, kan Volbeat nog?
Als het ze lukt om die als north stage head te boeken, zou wel een knappe boeking zijn voor een band die in zalen 30k+ tickets verkoopt
Afgelopen zomer is het ze wel gelukt om Korn te boeken die verder overal de grootste naam van de dag zijn dus hoop het voor jullie

Users who are viewing this thread