Pinkpop 2026

Vol verwachting klopt ons hartje 😉 Volgende week de eerste drop verwacht ik ook! Maar als we eens verder kijken: Fontaines DC hoop ik echt op als sub! Die hebben nog niets staan en op LL vorig jaar top! Verder zal War on Drugs ook nog een optie zijn. En in de tent Haunted Youth.

Reeel of kansloos?
Fountains DC zou top zijn voor hun idolen the Cure. Maar of ze al snel gaan touren na afgelopen jaar?

Nog 4 nachten wachten dinsdag is de dag!! Ben toch wel benieuwd wat eruit komt van onze namen.

De Foo Fighters en Within Temptation moeten absoluut komen wat mij betreft. We gaan ‘t zien nog even ongeduldig afwachten tot de dag!

Nog 4 nachten wachten dinsdag is de dag!! Ben toch wel benieuwd wat eruit komt van onze namen.

De Foo Fighters en Within Temptation moeten absoluut komen wat mij betreft. We gaan ‘t zien nog even ongeduldig afwachten tot de dag!
Is dinsdag al bevestigd of een vermoeden?

Ik ga gewoon heel hard manifesteren met een kopje rooibosthee in mijn linker, en een konijnenpootje in mijn rechterhand dat vandaag de gouden tip online word geslingerd!

• Pray
Waarderingen: MadMandra27
zie dat The Killers weer een datum in Zuid Amerika (Peru) toegevoegd hebben in maart... nog steeds geen EU data

• Geweldig
Waarderingen: Maria
Zijn Queens of the Stone Age al besproken als optie voor PP (als sub)? Die hebben ook nog wel precies plek in hun tourschema, lijkt het.

Zijn Queens of the Stone Age al besproken als optie voor PP (als sub)? Die hebben ook nog wel precies plek in hun tourschema, lijkt het.
In het ideale scenario spelen ze op Noord voor Foo Fighters denk ik dan😀. Maar dan zou Volbeat wel definitief van de tafel zijn mits zij enkel de zondag kunnen. We gaan er dus vanuit dat FF een zekerheid is voor de zondag 🙈😂

• Pray
Waarderingen: jeff250381
Dit zou echt een extreem goede zondag betekenen als die op de FF dag staan. Even met een schuin oog naar Hurricane/Soutshide kijken. Die komen waarschijnlijk vandaag met namen. Als daar QOTSA tussen zou zitten...

Zijn die al ergens bekend gemaakt voor een europees festival? Zou ook kunnen dat ze gewoon alleen die SOAD tour doen

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
The War On Drugs en The XX op de main is de letterlijke definitie van uitgaan als een kaars.

En ik ben fan van die twee bands hé.
Serieus...

Discussie was er voor RW (2022) zelfs dat het zonde was dat TWOD in daglicht moesten spelen.

Passen gewoon niet bij Pinkpop. Of beter gezegd, het hedendaagse Pinkpop. Radiohead heeft ook eens Pinkpop afgesloten na Limp Bizkit op zijn top.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Timmetje
Blijft toch eeuwig zonde dat dit soort bands / artiesten niet meer bij Pinkpop passen...

Maar wel dezelfde meuk die overal geboekt wordt in Nederland ( acda & de munnik, krezip, etc )

Pinkpop is de laatste jaren echt zijn gezicht verloren...

De pop richting waar ze ingeslagen zijn verkoopt blijkbaar niet goed genoeg. Hierdoor worden andere artiesten / bands als niet passend of té moeilijk gezien. Terwijl dit nou samen met de grote mainstream artiesten toch de bands etc moeten zijn die een affiche voor een festival als Pinkpop in evenwicht moeten houden. Hier is Pinkpop in mijn ogen altijd goed in geweest tot aan de corona eigenlijk. Iets wat bij Rock Werchter wel lukt, lukt bij Pinkpop dus niet meer.

Ben dan ook enorm benieuwd of er met de nieuwe directie ook een nieuwe richting wordt gekozen en we dit terug zien in het programma. Hoop op een mooi programma in de breedte.

Users who are viewing this thread

• Dwp43