Pinkpop 2026

Noah Kahan, The Killers, Boone en Volbeat zijn geen headliners. De Foo's is meer wishful thinking dan een reële optie. Als je dan naar de namen op Werchter kijkt lijkt het puzzeltje simpeler dan je het hier doet lijken. Het gaat uit het rijtje Mumford, Cure, Carpenter, Pilots, Yungblud komen. Met een kleine kans op GnR.

Maar zie je die met Sabrina als eerste naam komen als ze ook The Cure en Mumford of de Pilots hebben? Je kunt de reacties al voorspellen.
Ik schat dat de Wie kaart veel getrokken gaat worden.......

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
En volgende week komt Bluesfest met een aankondiging die ze al 2 maanden teasen en zelf hebben aangegeven dat dit een grote internationale act is waarop ze wachten. Zou goed Sabrina Carpenter kunnen zijn die op een (1) dag (op verschillende tijden) een grote tour bekend maakt

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
En volgende week komt Bluesfest met een aankondiging die ze al 2 maanden teasen en zelf hebben aangegeven dat dit een grote internationale act is waarop ze wachten. Zou goed Sabrina Carpenter kunnen zijn die op een (1) dag (op verschillende tijden) een grote tour bekend maakt
Kans zit er idd in, Live is Live kon ook nog een pop-headliner verwachten toch?

The XX headliner op Werchter. Persoonlijk vind ik dat slaapverwekkende muziek en hoop echt dat PP met iets komt dat wat meer energie uitstraalt. Begrijp zo'n boeking niet echt maar dat zal dan waarschijnlijk aan mij liggen. Op een festival hou ik van muziek waar ik energie van krijg (toch zeker als headliner).

The XX headliner op Werchter. Persoonlijk vind ik dat slaapverwekkende muziek en hoop echt dat PP met iets komt dat wat meer energie uitstraalt. Begrijp zo'n boeking niet echt maar dat zal dan waarschijnlijk aan mij liggen. Op een festival hou ik van muziek waar ik energie van krijg (toch zeker als headliner).
Is vast te moeilijk voor Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en elo
ben wel benieuwd of dat inderdaad zo interessant is, die aankondiging van Bluesfest Bayron Bay...

ze zeggen "This announcement will include artists who have sold 180 million albums worldwide. Who do you think it could be?
💙
"

ben wel benieuwd of dat inderdaad zo interessant is, die aankondiging van Bluesfest Bayron Bay...

ze zeggen "This announcement will include artists who have sold 180 million albums worldwide. Who do you think it could be?
💙
"
Dat kan niemand anders dan Sabrina zijn. En dat is vooral een aanname door het blauwe hartje, een kleur die zij veel gebruikt.

• Leuk
Waarderingen: PJ

💙
"
Dat "180 million albums sold" is een foute claim. Het album van Sabrina Carpenter had 180 miljoen streams in de eerste week.

💙
"
Artists bedoelen ze meerdere natuurlijk.
Maar ze hebben zelf vorige maand al aangegeven dat ze wachten op groen licht van een grote internationale act die dan een grote tour bekend gaat maken.
Sabrina Carpenter denk ik dan. Past ook prima op dat festival.

Users who are viewing this thread