Pinkpop 2026

Nope, zonder twijfel toekomstige headliner... Hopelijk niet te snel maar gaat er wel eens van komen. Nieuwe jonge artiest met veel fans dus toch ideaal als je wil 'vernieuwen'?
Ik heb dan liever dat ze voor iets authentiekere artiesten kiezen. Alles aan die man ergert me als ik erheen kijk. Kan er weinig aan doen, heb dat niet vaak, maar heb er echt een afkeer tegen. Dan nog liever Katy Perry.

Ik heb dan liever dat ze voor iets authentiekere artiesten kiezen. Alles aan die man ergert me als ik erheen kijk. Kan er weinig aan doen, heb dat niet vaak, maar heb er echt een afkeer tegen. Dan nog liever Katy Perry.

Geestig dat we die jongen sowieso aan Katy te danken hebben…

• Haha
Waarderingen: EFDEE
Ze hebben het al een keer gedaan op het Pinkpop terein en toen verkocht het ook niet en werd het verplaatst lijkt me toch niet dat ze het nu op pinkpop zelf nog eens proberen

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ach het is muzikaal ijzersterk en de stem lijkt niet altijd mee te willen. Maar het is ook niet het einde van de wereld en is en blijft een legendarische act! Voor mij zijn ze van harte welkom. En het is alweer 3 jaar geleden dan dat ze in nederland speelde.

• Leuk
Waarderingen: colette283
Ach het is muzikaal ijzersterk en de stem lijkt niet altijd mee te willen. Maar het is ook niet het einde van de wereld en is en blijft een legendarische act! Voor mij zijn ze van harte welkom. En het is alweer 3 jaar geleden dan dat ze in nederland speelde.
Het is dat Bospop ze niet kan betalen maar anders zouden ze daar een mooie headliner zijn...

Users who are viewing this thread