Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En dan de hele middag geen kip op het veld..! Als iemand het graag laat wil maken is een Dj er achteraan misschien wat, maar mochten deze 3 er staan en pas om half 2 afgelopen zijn.. zal ik toch het veld een stuk later moeten betreden, anders red ik FF nooit
Even iets heel anders, Demi Lovato heeft vanmiddag een tour aangekondigd. In april/mei in de US/Canada. Zou die daarna misschien de oversteek maken en ook eens festivals spelen? Er wordt wel verwacht dat er nog een Europese tour aankomt. Vind dat ook wel een Pinkpop naam.
Die slaapzak gaat het ook niet om denk ik
Iedere ochtend meestal uurtje of 8 onder de pomp, ontbijtje en een paar bakjes koffie! 11 uur 1tje ploppen.. uurtje later richting het terein, als ik dan tot half 2 door zou moeten gaan, zijn de voetjes en de rug kapot!! En kijk ik waarschijnlijk met mijn rechteroog in mijn linker broekzak, dit is wat ik op lowlands ook mee heb gemaakt, de nachtdraafers komen 3 a 4 uur weer tot leven... waarbij ik om 09:00 alweer ready ben voor de volgende festival dag, de tent stages verbloemen dat het nog vrij rustig is! Klinkt oud terwijl ik nog geen 40 ben, maar sinds dat uur langer heb ik het op pinkpop maar een enkele keer gered tot het einde!
Het is simpelweg gewoon zo dat donkerte vaak daadwerkelijk iets toevoegt, dat hoef ik hier verder niet uit te leggen.
Ik snap de 12 uur politie hier dan eigenlijk ook niet zo goed. Je kan wat later naar het terrein gaan zodat je netto even lang op je benen staat of bijvoorbeeld om 12 uur je eerste biertje nemen ipv 11. Daar krijg je dan 3x een vetter optreden voor terug.
Maar goed ik ben dan ook een beetje allergisch voor "dat trek ik echt niet" etc. Tenzij je echt fysieke ongemakken krijgt
Camping voor daggasten en dat is ook gecoverd. Als gigantisch festival dat Landgraaf bekendheid geeft, is ook vast genoeg druk uit te oefenen dat je wat langer door kan.
Camping voor daggasten en dat is ook gecoverd. Als gigantisch festival dat Landgraaf bekendheid geeft, is ook vast genoeg druk uit te oefenen dat je wat langer door kan.
Klopt helemaal, ik denk het ook.
Vooral als (ik zeg niet dat dat nu zo is) het 2 voor 12 is en de druk op het voortbestaan van Pinkpop in het geding komt