Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Spoorpark in Tilburg is veel beter en gaver voor een concert dan. Camping er naast en niet in dat duffe Eindhoven.
Spoorpark en Malieveld zijn wat mij betreft de beste plekken voor grote concerten. Gelredome is ruk qua bereikbaarheid en Goffert is ook niet alles. Ook omdat ze vaak station Goffert afsluiten en niet in gebruik hebben bij concerten.
Een grote internationale artiest voor 2026 is inmiddels al geboekt, maar wie dat is kan Joop Sorée van de This is Live Group nog niet zeggen. „Dat klinkt misschien flauw, maar dat heeft te maken met het moment waarop de artiest in kwestie de eigen wereldtoernee aankondigt. Maar neem maar van mij aan dat het zeker een aansprekende naam is die zeer groot is in Amerika.”
Een grote internationale artiest voor 2026 is inmiddels al geboekt, maar wie dat is kan Joop Sorée van de This is Live Group nog niet zeggen. „Dat klinkt misschien flauw, maar dat heeft te maken met het moment waarop de artiest in kwestie de eigen wereldtoernee aankondigt. Maar neem maar van mij aan dat het zeker een aansprekende naam is die zeer groot is in Amerika.”
Zie ze wel nog geboekt worden door BKS of DTRH. Ken deze niet goed genoeg om te weten bij welke The Cure het meest past, maar zie het nog gebeuren dat Pinkpop deze misloopt, helaas ja
Zie ze wel nog geboekt worden door BKS of DTRH. Ken deze niet goed genoeg om te weten bij welke The Cure het meest past, maar zie het nog gebeuren dat Pinkpop deze misloopt, helaas ja