Pinkpop 2026

Er bekruipt mij een beetje een vreemd gevoel van onbehagen. We horen en zien niks, via de media en socials, vanuit kamp Pinkpop.
Waar andere festivals al hoog van de toren blazen, soms nog maar een paar weken na de afgelopen editie.......lijkt Pinkpop tweede viool te gaan bespelen.

Als iedereen doof is zingen we gewoon in gebaren.
Afgelopen jaren was dat ook zo en toen hadden ze inderdaad mis gegrepen.
Aan de andere kant lijkt het me sterk dat de grote namen nog niet vast liggen, dus wat precies de gedachten is achter telkens als laatste iets laten horen is weet ik niet. Je wilt toch niet dat iedereen al een festival heeft gekozen om heen te gaan en dat je dan zelf nog een keer aan komt zetten? Dat werkt natuurlijk alleen als je dan met de Stones of Coldplay aan komt zetten ofzo (En die hebben ze natuurlijk niet).

• Leuk
Waarderingen: EFDEE
Ik heb zo het gevoel dat we op korte termijn wat gaan horen, ik zag ook een mail voorbij komen van Foo Fighters maar heb deze niet kunnen bekijken want mijn vrouw had hem al gewist dus geen idee waar dat over ging. Aangezien Mad Cool waarschijnlijk de Foo's heeft zoals Elo aangeeft dan zie ik het op PP ook wel gebeuren, dan ook LP erbij en we maken er gewoon een ouderwetse rock editie van in 2026, nu al zin in.

Ik heb zo het gevoel dat we op korte termijn wat gaan horen, ik zag ook een mail voorbij komen van Foo Fighters maar heb deze niet kunnen bekijken want mijn vrouw had hem al gewist dus geen idee waar dat over ging. Aangezien Mad Cool waarschijnlijk de Foo's heeft zoals Elo aangeeft dan zie ik het op PP ook wel gebeuren, dan ook LP erbij en we maken er gewoon een ouderwetse rock editie van in 2026, nu al zin in.
Heeft je vrouw al een weekendje weg geboekt met vriendinnen toevallig? :ROFLMAO:

• Leuk
Ik heb zo het gevoel dat we op korte termijn wat gaan horen, ik zag ook een mail voorbij komen van Foo Fighters maar heb deze niet kunnen bekijken want mijn vrouw had hem al gewist dus geen idee waar dat over ging.
Misschien eens kijken bij de verwijderde items...........

• Haha
Waarderingen: Sisco1481
Er bekruipt mij een beetje een vreemd gevoel van onbehagen. We horen en zien niks, via de media en socials, vanuit kamp Pinkpop.
Waar andere festivals al hoog van de toren blazen, soms nog maar een paar weken na de afgelopen editie.......lijkt Pinkpop tweede viool te gaan bespelen.

Als iedereen doof is zingen we gewoon in gebaren.
Pinkpop heeft blijkbaar geen haast en wil zich of pas laat in oktober of pas in november melden zoals laatste jaren ook geval was.

...of ze wachten op een touraankondiging van 1 van de headliners :unsure:

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Hahah wel bijzonder dat we nu begin oktober ongeduldig worden (inclusief mijzelf). Waar we vroeger moesten wachten op de persconferentie in Februari 😂.

Volgens mij is het nu al een aantal jaren oprij dat bekendmaking begin/midden oktober is als ik me niet vergis

• Leuk
je vergeet Linkin Park op vrijdag ;)
Denk dat The Cure en Foo Fighters toch de grotere kanshebbers zijn, afgaand op de laatste jaren gaan ze niet 3 avonden afsluiten met gitaren. De kans op Linkin Park lijkt nihil ook omdat die al maanden niks meer hebben aangekondigd in Europa, die gaan niet nu nog Pinkpop apart aankondigen.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje
EO jongerendag misschien eens proberen ;)?

Nee, flauw. Vervelend als het je stoort, merk dat ik zelf ook wel vaak wat grofgebekter ben, denk ik. Ik kan fucking gaaf net zo gebruiken als supergaaf eigenlijk.
Da’s een beetje kort door de bocht idd.

Als je als artiest ‘fucking’ nodig hebt om elke zin kracht bij te zetten, mist het wat mij betreft de uitwerking en vind ik je ook niet echt creatief. Het is niet dat ik moeite heb met dat woord, maar wat @Paddy zegt, er zit een verschil tussen af en toe of in elke zin.

Daarnaast vind ik het sowieso krachtiger en geloofwaardiger als artiesten iets zinnigs kunnen vertellen door middel van opbouwend taalgebruik.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal en EFDEE

Users who are viewing this thread