Pinkpop 2026

Als Pinkpop dezelfde line up als Pukkelpop zou hebben zou het nog steeds niet uitverkopen. Dat is wat ik wil zeggen
Dat klopt idd. Pukkelpop verkoopt dan wel uit met bijna 70.000 bezoekers per dag. Pinkpop zit dan op max 50.000 bezoekers per dag. Probleem is dus niet de programmering.

Dat klopt idd. Pukkelpop verkoopt dan wel uit met bijna 70.000 bezoekers per dag. Pinkpop zit dan op max 50.000 bezoekers per dag. Probleem is dus niet de programmering.
Misschien niet direct, maar je kan er wel aan bouwen uiteraard. De Euregio herbergt genoeg jongeten.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Pukkelpop trekt echt jonge mensen in het algemeen. Er zijn ook oudere mensen natuurlijk. En de periode waarin PinkPop valt is midden in de examens van juni. Mensen die naar de univ gaan, komen dan noet naar PP (zeker geen weekend) en van die mensen gaan er heel veel wel naar Pukkelpop bijvoorbeeld. Dus toch wel een andere doelgroep vrees ik. Als Pinkpop zich focust op een doelpubliek van 20 tot 30 jaar zullen veel van die mensen dus niet kunnen komen omwille van examens of tentamens.
Pukkelpop valt midden in de herexamens ;)

Eigenlijk zou het niet toegestaan moeten zijn om een discussie te starten zonder deze ook af te maken…. 😉

Wel mooi dat we hier de discussie kunnen hebben.

Lewis Capaldi The Cure en Calvin Harris naar Isle of Wight..
Maar ook Sex Pistols with Frank Carter, The Last Dinner Party, Wet Leg, Teddy Swims, Kooks and Shed Seven.
The Cure sluit het festival af op zondag 21 juni.
The sluit de zondag af van IOW?

Omdat ik aanneem dat Linkin Park de vrijdag komt van Pinkpop neem ik aan dat The Cure niet op Pinkpop staat (uitgaande dat ze geen 2 dagen achtereen spelen)

• Haha
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
The Cure dan dus uitgesloten voor Southside & Hurricane

Lijkt me wel een inkoppertje voor pinkpop
Waarom? Ze hebben toch nog die vrijdag en zaterdag plaats? Of hebben die een vast roulement dat bv de vrijdag op Southside sowieso de zondag op Hurricane staat?

EDIT: Oh, The Cure speelt geen 2 dagen op een rij, juist ja

The sluit de zondag af van IOW?

Omdat ik aanneem dat Linkin Park de vrijdag komt van Pinkpop neem ik aan dat The Cure niet op Pinkpop staat (uitgaande dat ze geen 2 dagen achtereen spelen)
Streep Linkin Park maar door en schrijf The Cure maar op. :)

Mij zou het niet verbazen als ze allebei niet komen
Mij ook niet. Van de twee zou The Cure toch wel het meest logisch zijn. Zonde zijn mochten ze kiezen voor Linkin Park. Die stonden dit jaar nog in Gelredome en Werchter en aankomend jaar weer op Werchter.

In ander nieuws opeens heel realistisch dat we Teddy Swims (brrr) en Lewis Capaldi (brrr) krijgen
Teddy Swims kan wel perfect bij Benson Boone en Dean Lewis. Een heel nare afslag wat mij betreft, maar wel een voor de hand liggende

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread