Pinkpop 2026

Op zich is Pinkpop maar 1 week vroeger, dus zou het niet uitsluiten. Maar weet niet of SOAD wel een Pinkpopnaam is tbh, zou het wel toejuichen alleszins!
Het was vanaf het begin al bekend dat het een hele korte tour ging worden, dus daar gaat niet nog anderhalve week bij komen. Een kleine 3 weken was de bedoeling en met die show op 18 juli in Polen kan je Pinkpop/Hellfest/Graspop wel echt afschrijven helaas.

Als Werchter effectief SOAD kan strikken en ernaast nog een paar andere prominente namen die PP niet heeft, nja, dan zal keuze snel gemaakt zijn persoonlijk 🙈

Linkin Park zorgt wel voor een hoop jeugd, Soad lijkt ook in de lift bij de jeugd. Zoals hier al wordt gezegd als je dit kunt boeken moet je dit doen. Blink 182 hoe goed ik ze ook vind voor een artiest die meer bij de jeugd past zou wel slim zijn. Ook het dagprogramma en de sub van de Foo's misschien meer voor de jeugd betrekken en je hebt een top line-up
Ik heb vaak gehoord dat blink182 veel te duur is voor hoe groot ze zijn in Europa. Blink is green day niveau in Amerika maar hier zeker niet.

Ik zie overigens dat die hele tour samen met qotsa is! Dat was wel een lekker pinkpop dagje geweest hoor. Of uberhaupt als die ergens hadden gestaan in NL. Nu toch maar kijken voor dusseldorf

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
SOAD kunnen we helaas afschrijven denk ik.Zie ze geen festivals doen. Nu ze stadion tour hebben gepland.

Al zou ‘t wel gaaf zijn natuurlijk als ze na 2002 en 2017 weer komen.

Wat een ruk data trouwens met bijna allemaal doordeweeks

SOAD kunnen we helaas afschrijven denk ik.Zie ze geen festivals doen. Nu ze stadion tour hebben gepland.

Al zou ‘t wel gaaf zijn natuurlijk als ze na 2002 en 2017 weer komen.

Wat een ruk data trouwens met bijna allemaal doordeweeks
Dat komt denk ik juist door de festivals die ze nog gaan doen. Werchter kun je al bijna opschrijven.

Dat komt denk ik juist door de festivals die ze nog gaan doen. Werchter kun je al bijna opschrijven.
Ik verwacht ook nog wel een aantal festivals. Werchter lijkt me een zekerheidje inderdaad. Roskilde maakt ook wel een goede kans.

Acid Bath (supportact tijdens de SOAD tour) zou ik geniaal vinden op Pinkpop. Kan ik mijn Gacy shirt eindelijk weer 'ns aantrekken.

Maar ik verwacht geen festivalshows eigenlijk.

But how do you know that tour starts at the end of July? There is always a chance to add some dates before Stockholm
als je het recente interview met de drummer kijkt geeft dat veel inzicht in hoe hij die tours plant, en is het vrij duidelijk dat ze voor een korte tour van een paar weken willen gaan met niet te veel shows.

Wellicht dat Buro PP nu pas wakker schiet. Maar misschien kunnen ze nog samenwerken met Graspop en Hellfest om ze zo nog op het podium in benelux en een 2e show in Frankrijk dan.
Maar ze spelen tot nu toe ook geen show achter elkaar dus zal hem niet worden.

Zo werkt het niet
Buro PP dat laat wakker schrikt, klinkt wel plausibel ;).

Post Malone gisteren in een uitverkochte Gelredome, weet niet wat zijn toekomstplannen zijn, maar zou ook een geschikte headliner zijn.

Hoe zou volgens jullie bijvoorbeeld een Sleep Token zich verhouden tijdens Pinkpop? Of zouden hun eerder geboekt worden bij een ander festival of venue? Ik zelf ben aardig fan geraakt en ik merk in mijn omgeving dat veel jonge mensen de band ook beluisteren! De volgende maanden zijn ze aan het touren in Amerika en verder is er nog niks bekend.

• Leuk
Waarderingen: brutus257

Users who are viewing this thread