Pinkpop 2026

Ik zie nog steeds niet in waarom AM niet op PP zouden kunnen staan, qua populariteit. Volgens mij hebben die zowel liefhebbers onder de oudere als de jongere generatie.
Festivalshows met relatief weinig energie. Verschil met Ziggo-shows was heel groot. Maar goed, het zou idd gewoon een prima rock-headliner zijn die de nodige kaarten zou verschuiven (ook onder jongeren idd)

• Leuk
Waarderingen: jamesmurphy en MarkvD
Ik zie nog steeds niet in waarom AM niet op PP zouden kunnen staan, qua populariteit. Volgens mij hebben die zowel liefhebbers onder de oudere als de jongere generatie.
Als het nieuwe album net zo wordt als de vorige twee en ze voornamelijk daarmee gaan touren lijkt het me niet echt een match met Pinkpop.

Als het een soort Best of festivalshow wordt zou het prima moeten kunnen. Ik vind de eerste albums fantastisch, maar de energie daarvan kunnen ze live (in ieder geval op mij) niet overbrengen dus zou niet gelijk een kaartje kopen.

• Leuk
Waarderingen: Maria
AM vanaf 2007 als piep jong bandje door de jaren zien groeien, nu een keer of 6/7 gezien door de jaren heen. Voor mij persoonlijk geen headliner meer na afgelopen Pukkelpop editie. Geen energie, saai en uiteindelijk maar weg gegaan en iets anders gaan kijken. Qua albums en nummers zeker een headliner, maar door de live reputatie is het voor mij niet meer dan een sub of afsluiter noord.

AM vanaf 2007 als piep jong bandje door de jaren zien groeien, nu een keer of 6/7 gezien door de jaren heen. Voor mij persoonlijk geen headliner meer na afgelopen Pukkelpop editie. Geen energie, saai en uiteindelijk maar weg gegaan en iets anders gaan kijken. Qua albums en nummers zeker een headliner, maar door de live reputatie is het voor mij niet meer dan een sub of afsluiter noord.
Laatste keer dat ze op Pinkpop stonden met het AM album vond ik ze wel erg goed.
Daarna ook helaas twee mindere shows van ze gezien op Sziget en Lowlands. Terwijl het qua albums (zeker t/m AM) en nummers echt heerlijke muziek is.

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Ik vond AM op Rock Werchter ‘23 dan weer het optreden van het weekend. Hun live performance brengt het artistieke in de nummers nog meer naar boven, enkel 505 was echt slecht 😅

Twentyonepilots is gewoon een goede headliner voor pinkpop. Als een maneskin met 1-2 albums al kan headlinen, dan kan twentyone pilots met 5 albums, miljarden aan streams. een ziggo in 1 seconde uitverkopen (hadden ze vorig jaar meer shows gedaan dan waren die 100% ook uitverkocht) en gaan sinds 2010 al ff mee in t rijtje. hun productie is ook insane, ik zie niet waarom dit een subheadliner moet blijven.

dat zou een lekkere naam zijn voor pinkpop

iets ala LP-FOO - en een frisse moderne pop naam en je gaat al lekker verkopen voor 2026

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Als het nieuwe album net zo wordt als de vorige twee en ze voornamelijk daarmee gaan touren lijkt het me niet echt een match met Pinkpop.

Als het een soort Best of festivalshow wordt zou het prima moeten kunnen. Ik vind de eerste albums fantastisch, maar de energie daarvan kunnen ze live (in ieder geval op mij) niet overbrengen dus zou niet gelijk een kaartje kopen.

Maar waar komen die AM geruchten vandaan? Volgens mij gebeurt daar juist helemaal niks volgend jaar..

Na het mis grijpen van Florence tickets hoop ik dat ze een dag Pinkpop mogen afsluiten...
Prima festival naam en wanneer je zo snel uitverkoopt is er ook genoeg animo voor blijkt!
Zouden die festivals voor volgend jaar al niet vastliggen. Op voorhand is Florence misschien niet de meest voor de hand liggende headliner voor PP?

Users who are viewing this thread