Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja Monkeys passen nog wel op zowel Lowlands als DTRH. Ondanks dat ze het zelf saai maaikte paar jaar geleden was er genoeg animo. Cave zou op DTRH ook echt nog wel passen als je ziet dat die vorig jaar the National en LCD hadden en het in 2019 gewoon druk was. BKS zou natuurlijk ook nog bij Cave passen, maar alleen als ze weer grotere headliners gaan boeken (wat ik betwijfel)
Zullen we anders met z'n allen gewoon de handen ineenslaan om een nieuw festival uit de grond te stampen in het toch al zo verdeelde festivallandschap?
Lola Young haar tour loopt al zeker door tem begin juni. Ik verwacht een rustpauze nadien en herneming midden juli tot eind augustus voor de festivals.
Lola Young haar tour loopt al zeker door tem begin juni. Ik verwacht een rustpauze nadien en herneming midden juli tot eind augustus voor de festivals.
Moet ik weer denken aan het interview met van Trommelen in 2023 ,PP doorgroeien naar 80000 toeschouwers en eventueel een 4e dag....Zie het niet gebeuren zeker niet met de line ups van de laatste jaren ( 2022 was toch een inhaalslag na covid).
Ik zie nog steeds niet in waarom AM niet op PP zouden kunnen staan, qua populariteit. Volgens mij hebben die zowel liefhebbers onder de oudere als de jongere generatie.