Pinkpop 2026

Tja Monkeys passen nog wel op zowel Lowlands als DTRH. Ondanks dat ze het zelf saai maaikte paar jaar geleden was er genoeg animo. Cave zou op DTRH ook echt nog wel passen als je ziet dat die vorig jaar the National en LCD hadden en het in 2019 gewoon druk was. BKS zou natuurlijk ook nog bij Cave passen, maar alleen als ze weer grotere headliners gaan boeken (wat ik betwijfel)

TOP en Yungblud verwacht ik wel. Zag dat Lola Young een zaaltour heeft aangekondigd voor mei, wellicht dan festivals erna?
Lola Young haar tour loopt al zeker door tem begin juni. Ik verwacht een rustpauze nadien en herneming midden juli tot eind augustus voor de festivals.

Vooral heftig om te bedenken dat we in NL dan eigenlijk geen festival hebben waar die eerste 4 namen terecht kunnen.
Ach, er moet natuurlijk ook wat naar de Ziggo Dome, Goffertpark, Gelredome, Stadspark Groningen, JC Arena of Malieveld kunnen....😏

Fijn? Ja!
Uitverkocht? Te druk
70.000 man op de Ed Sheeran dag in 2024 was echt te!
Moet ik weer denken aan het interview met van Trommelen in 2023 ,PP doorgroeien naar 80000 toeschouwers en eventueel een 4e dag....Zie het niet gebeuren zeker niet met de line ups van de laatste jaren ( 2022 was toch een inhaalslag na covid).

Users who are viewing this thread