Pinkpop 2026

TOP en YUNGBLUD als afsluiters Noord, The Offspring of Papa Roach als sub Zuid (verwacht maar 1 van de 2)
Dit kan inderdaad mooi kloppen. TOP en Yungblud idd afsluiters noord. Daarnaast zou zomaar een van de 2 voor PP kunnen zijn idd, Offspring is volgend jaar al weer 8 jaar geleden voor PP en die stonden vorig jaar nog op Jera, mooie optie dus voor PP. Op Jera verwacht ik dan dat dan Papa Roach een stopje komt maken.

Dit kan inderdaad mooi kloppen. TOP en Yungblud idd afsluiters noord. Daarnaast zou zomaar een van de 2 voor PP kunnen zijn idd, Offspring is volgend jaar al weer 8 jaar geleden voor PP en die stonden vorig jaar nog op Jera, mooie optie dus voor PP. Op Jera verwacht ik dan dat dan Papa Roach een stopje komt maken.
Als ik mag kiezen tussen The Offspring en Papa Roach, kies ik ook wel voor de eerstgenoemde dus dat ze vorig jaar al op Jera stonden komt me goed uit!

• Leuk
Waarderingen: colette283
Hurricane en pinkpop delen toch niet extreem vaak headliners ed sheeran maar voor de rest zit er enkele in de undercard vaak maar niet extreem veel overlap

Maar als Radiohead, the Cure, Nick Cave en Arctic Monkeys afvallen wegens huidige visie en te lastig, een Lorde, Gorillaz of Tame Impala eerder richting DTRH vertrekt en Sabrina Carpenter dan weer te poppy is.... wat blijft er als je blijft strepen dan over?
Vooral heftig om te bedenken dat we in NL dan eigenlijk geen festival hebben waar die eerste 4 namen terecht kunnen.

Hurricane en pinkpop delen toch niet extreem vaak headliners ed sheeran maar voor de rest zit er enkele in de undercard vaak maar niet extreem veel overlap
Kan altijd het eerste jaar zijn dat er wel veel overlap is. Anyway, eerste echte info over juni-festival lineups in EU dus vandaar dat we er even verder op boetseren 😅

• Leuk
Waarderingen: mart1234

Users who are viewing this thread