Pinkpop 2026

Zou me niks verbazen als Nick Cave die headliner is. Heeft regelmatig op INmusic gestaan en past ook bij de grootte/capaciteit van INmusic.
Cave staat wel ook al in Arena Pula, waardoor hij al een datum in Kroatië heeft. Dus mogelijk iets anders van Cure/Cave dan.

Verwacht nick cave niet zo snel bij INMUSIC festival aangezien hij al een stadion aangekondigd heeft in kroatië dan eerder 21 Pilots

Headliner INMUSIC Festival morgen 10 uur. Is net na PP. Zal ook wel The Cure zijn...., denk ik.
INmusic past toch gewoon voor The Cure, past ook wel qua stijl bij het festival imo

overigens raar dat Firenze Rocks in Italie nog niets aangekondigd heeft, die klappen volgens mij normaal ook snel mee (die willen nog wel eens gelijk met PInkpop plaatsvinden, datum nog niet bekend)

• Haha
  • Thinking
Waarderingen: Timmetje en Mark's Kal
Greenfield Zwitserland is een paar uur geleden officieel gegaan met de leak van gisteren.... Missen nog 2 headliners

uiteraard is 19 juni haalbaar... en 14 juni voor Download UK.
kijk maar, die festivals moeten de lineup nog laten zien en in NL en UK geen Linkin Park show in 2026 nog in de tourlijst.
Denk dat die beide met linkin park gaan komen en mischien nog een handje vol andere festivals. Zou erg logisch zijn kwa bekendmaking.

een jaartje geen headliners delen met Rock Werchter als er een goed aanbod aan headliners is is ook niet verkeerd imo, waren jaren dat er enkel met de losse Werchter events headliners gedeeld werden

een jaartje geen headliners delen met Rock Werchter als er een goed aanbod aan headliners is is ook niet verkeerd imo, waren jaren dat er enkel met de losse Werchter events headliners gedeeld werden
Linkin Park dan ook niet? Die staan immers ook op een Werchter event.

the cure verkoopte allesinds rock en seine uit wat 40.000 tickets per dag zijn.
dus dat zou al een aardige eindje op weg helpen in de pinkpop sales.
zet daar iets extra bij zoals top en je ticketsales zullen niet tegenvallen denk/hoop ik
Pfff een van de laatste keren dat ik The Cure op pinkpop heb gezien. Liep het veld best snel leeg en bleek het geen ticketkanon te zijn. Totaal niet mijn ding maar wel een goede band.

Pfff een van de laatste keren dat ik The Cure op pinkpop heb gezien. Liep het veld best snel leeg en bleek het geen ticketkanon te zijn. Totaal niet mijn ding maar wel een goede band.
Laatste keer was natuurlijk voor ‘de jeugd’ een straf om 1u30 naar the cure te kijken als je voor armin van buuren komt 😂.

Maar ergens was de band toch ook de redding van Pinkpop? Dus the cure en pinkpop zal toch altijd iets van verbondenheid hebben, ik zou het prima vinden als 1 van de headliners met een gave sub er onder

Laatste keer was natuurlijk voor ‘de jeugd’ een straf om 1u30 naar the cure te kijken als je voor armin van buuren komt 😂.

Maar ergens was de band toch ook de redding van Pinkpop? Dus the cure en pinkpop zal toch altijd iets van verbondenheid hebben, ik zou het prima vinden als 1 van de headliners met een gave sub er onder
De redding lijkt mij een klein beetje overdreven. Ik zit er niet op te wachten! Maar mochten ze er staan dan ga ik wederom een poging wagen. 3 x is scheepsrecht zullen we maar zeggen. En dan hoop ik dat er een vette sub!

De redding lijkt mij een klein beetje overdreven. Ik zit er niet op te wachten! Maar mochten ze er staan dan ga ik wederom een poging wagen. 3 x is scheepsrecht zullen we maar zeggen. En dan hoop ik dat er een vette sub!
Nope! Leuk stukje geschiedenis:

In Duitsland word the Cure op een apart evenement weggezet in Berlijn , op de Wuhlweide.
Die capaciteit is volgens mij niet hoog. Maar wel 2 avonden!

Dus wie weet voor nederland; BKS, pinkpop, maar evt een Goffert, Malieveld, Groningen?? Alles kan, maar gevoelsmatig horen ze op Pinkpop thuis
Op Wuhlheide Rammstein gezien. Soort van Amfitheater. Geweldige locatie.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Nope! Leuk stukje geschiedenis:
Wat een leuk stukje! En in het stuk schrijven ze dat Pinkpop meer de beweging heeft gemaakt richting het alternatieve en dat dat de juiste keuze is geweest. Van mij mogen ze die koerswijziging weer inzetten👌🙏

• Leuk
  • 100
Waarderingen: brutus257 en MadMandra27

Users who are viewing this thread