Pinkpop 2025

Durf te vragen: wie van de Pinkpoppers kan voor mij een 3FM-festivalkleedje bemachtigen? Uiteraard tegen een leuke vergoeding die we nog nader overeenkomen! :love:

Persoonlijk denk ik niet dat mensen zullen staan te trappelen om aan zo'n kleedje te denken, maar wie weet.

Ik ben al blij als ik op tijd de WC haal en in mijn agenda staat een alarm ingesteld om vrijdag 13:30 bij de P te staan en verder heeft de dokter gezegd dat het denken tot een minimum beperkt moet worden dit weekend.

Als we met z’n allen op dit forum nu Pinkpop gaan mailen en smeken om Wunderhorse, zou dit helpen ;) ?

Ik denk dat Olivia Rodrigo toch veel mensen gaat verbazen/verassen die hier nog niet zo'n goed beeld bij hebben. En ik hoop dat veel mensen Hannah Mae gaan waarderen op de vroege zondagmiddag. Pommelien ook met je eens!
Zou Rodrigo op de livestream te zien zijn?

Persoonlijk denk ik niet dat mensen zullen staan te trappelen om aan zo'n kleedje te denken, maar wie weet.

Ik ben al blij als ik op tijd de WC haal en in mijn agenda staat een alarm ingesteld om vrijdag 13:30 bij de P te staan en verder heeft de dokter gezegd dat het denken tot een minimum beperkt moet worden dit weekend.
Ik haat kleedjes

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje
Shit, Hardy heeft zijn tour afgezegd. Weer een favoriet weg 😭😭😭😭

Balen

Bijlagen

• IMG_1682.jpeg
    IMG_1682.jpeg
    370,1 KB · Weergaven: 20

Users who are viewing this thread