Pinkpop 2025

Als Pinkpop zou ik het ook helemaal niet meer willen. Werchter in 2025, Gelredome in 2025 en Werchter Parklife in 2026. Dan is iedereen toch al geweest en is de hype gaan liggen?! Beetje hetzelfde als de Timberlake vrijdag dit jaar.
Nee dat vind ik niet... geen ticket kunnen krijgen voor donderdag van Werchter dit jaar en hoop dus dat ze volgend jaar alsnog op PP komen. Anders overweeg ik een kaart van Werchter Parklife 2026 te kopen en is de kans groot dat ik Pinkpop skip in 2026. Dus heel graag LP op PP in 2026.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Hey iedereen, nieuw hier, ik had even een vraagje voor Pinkpop, ga voor de eerste keer met een vriendengroep en twijfel of we de goeie camping kiezen. Ik dacht Camping A zit het dichtst bij het festivalterrein dus zal wel heel druk en luidruchtig zijn, Camping C is te ver weg, dus Camping B is een mooie tussenweg.

Nu lijkt Camping B juist de hele drukke te zijn, terwijl A dus rustiger is en dichterbij het terrein.

Is het een beter idee om voor camping A te gaan zodat je minder overlast hebt en sneller bij het festival bent, of maakt het allemaal niet zo heel veel uit?
Camping C is er dit jaar niet en is nu samengevoegd op Camping B (i.v.m. tegenvallende kaartverkoop). Dus het is kiezen tussen Camping A en Camping B.

Op camping B is er ook een "nachtprogramma" tot 03:00 a 03:30, dus daar is wel veel meer te beleven nadat het dagprogramam voorbij is. En Camping B is daarnaast ook wel een stuk groter. De afstand tussen camping B en festival is wel aanzienlijk en het is 30 minuten lopen tussen camping en festivalterrein.

Camping A is inderdaad echt pal naast het festival terrein, heb hier zelf nog nooit gestaan, dus weet niet precies of dit een rustige camping is.
Daarnaast weet ik ook niet of het überhaupt nog mogelijk is om dit jaar op camping A te staan zonder vaste gast plek kaartjes? Die zijn in ieder geval al allemaal uitverkocht, dus als iemand precies weet hoe dit zit, is de keuze voor jou snel gemaakt en is de enige optie, camping B.

Ja dat kan. Staat inderdaad dat het geen drinkwater is. Echter 2 jaar geleden toen het zo mega mega mega heet was (elke dag boven 30 graden) hebben ze gezegd dat het kan. De reden dat ze dat niet willen is omdat het onnodig drukte bij de WC veroorzaakt.
Dit valt toch ook wel een beetje mee!
1 dag boven de 30 dit jaar, is toch geen reden tot paniek?
Op vakantie staan er ook niet overal waterpunten.. bij 38 graden vorig jaar in Italië stop je eens vaker om ergens een biertje of frisje te halen!

Ook ik heb liever 27 dan 32 graden, mits je gezond bent en nog geen 70 bent.. is het toch toch zat te doen?

Denk dat er voor de liefhebber nog wel goedkope zondagtickets zijn tzt.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Zo te zien staat Pinkpop in ieder geval tot 2050 in de toekomstvisie van Landgraaf
officielebekendmakingen.nl/gmb-2025-264650.html

enkele quotes:
...In onze omgevingsvisie, die als titel mee heeft gekregen ‘Toekomstvisie Landgraaf 2050: Natuurlijk leven en beleven’ staat hoe Landgraaf zich de komende jaren wil ontwikkelen.

Wat zijn onze ambities?
“Natuurlijk leven en beleven. In Landgraaf kan het.”, vat samen wat Landgraaf met de ontwerpvisie wil bereiken.
...
Cultureel erfgoed met een bredere invulling én moderne cultuur zoals Pinkpop versterken onze identiteit.
...
Mooi, maar dat ga ik niet meer meemaken ben dan 88 mits in leven zie me niet dan nog rondlopen op Megaland 🤣

• Haha
Waarderingen: degrotegeneraal
Eens even een heel andere vraag: ligt het aan het beeld wat het algoritme van mij heeft of krijgt iedereen op dit forum de hele tijd van die totaal nutteloze reclames voor senioren inloopdouches en kussens voor kwijlende mensen? 🤔
Misschien omdat in dit topic erg geklaagd werd over de jeugd dat het algoritme denkt, dat moeten wel een stel zeurende ouwe lullen zijn bij elkaar op dat Festileaks ;)

Hey iedereen, nieuw hier, ik had even een vraagje voor Pinkpop, ga voor de eerste keer met een vriendengroep en twijfel of we de goeie camping kiezen. Ik dacht Camping A zit het dichtst bij het festivalterrein dus zal wel heel druk en luidruchtig zijn, Camping C is te ver weg, dus Camping B is een mooie tussenweg.

Nu lijkt Camping B juist de hele drukke te zijn, terwijl A dus rustiger is en dichterbij het terrein.

Is het een beter idee om voor camping A te gaan zodat je minder overlast hebt en sneller bij het festival bent, of maakt het allemaal niet zo heel veel uit?
Als je ' s nachts graag doorfeest is camping b volgens mij beter dan camping a maar camping a ligt dan weer ideaal tov het festival.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Camping C is er dit jaar niet en is nu samengevoegd op Camping B (i.v.m. tegenvallende kaartverkoop). Dus het is kiezen tussen Camping A en Camping B.

Op camping B is er ook een "nachtprogramma" tot 03:00 a 03:30, dus daar is wel veel meer te beleven nadat het dagprogramam voorbij is. En Camping B is daarnaast ook wel een stuk groter. De afstand tussen camping B en festival is wel aanzienlijk en het is 30 minuten lopen tussen camping en festivalterrein.

Camping A is inderdaad echt pal naast het festival terrein, heb hier zelf nog nooit gestaan, dus weet niet precies of dit een rustige camping is.
Daarnaast weet ik ook niet of het überhaupt nog mogelijk is om dit jaar op camping A te staan zonder vaste gast plek kaartjes? Die zijn in ieder geval al allemaal uitverkocht, dus als iemand precies weet hoe dit zit, is de keuze voor jou snel gemaakt en is de enige optie, camping B.
Formeel gezien is er wel een camping C, ook terug te zien op de kaart. Ja het zit direct tegen Camping B aangeplakt maar C heeft zelfs nog een eigen ingang als je op de kaart kijkt in de app.

Camping A is de laatste jaren de rustigere camping, iets meer gemengd qua leeftijd.

Camping B is leuker als je nog een beetje zou willen feesten en als je niet heel dicht bij de feesttent staat dan kun je ook nog behoorlijk slapen (voor een festival).

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Durf te vragen: wie van de Pinkpoppers kan voor mij een 3FM-festivalkleedje bemachtigen? Uiteraard tegen een leuke vergoeding die we nog nader overeenkomen! :love:

Formeel gezien is er wel een camping C, ook terug te zien op de kaart. Ja het zit direct tegen Camping B aangeplakt maar C heeft zelfs nog een eigen ingang als je op de kaart kijkt in de app.

Camping A is de laatste jaren de rustigere camping, iets meer gemengd qua leeftijd.

Camping B is leuker als je nog een beetje zou willen feesten en als je niet heel dicht bij de feesttent staat dan kun je ook nog behoorlijk slapen (voor een festival).
Dank voor de reacties! Mij lijkt het persoonlijk vooral chill dat je bij Camping A dan tussendoor overdag even makkelijk bij je camping kan gaan zitten en daar een biertje doen, wat normaal ook erg leuk was op DTRH / LL, en 30min lopen is dan toch wel erg veel voor een korte pauze. Dan loop ik liever savonds een eind voor de after party dan dat je voor elke dingetje tussendoor heen en weer moet.

Dus ik ga dan proberen nog een plekje Camping A te krijgen denk ik!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread